« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Veljača je Mjesec sigurnijeg interneta! Na razne smo ga načine obilježili - aktivnosti je riječju i slikom objedinila pedagoginja Suzana Kurtušić uz materijale dobivene od voditelja radionica i nastavnih sati!
VIše u (OPŠIRNIJE)!
Ove godine, naša škola odlučila je aktivnosti povodom Dana sigurnijeg interneta provesti kroz nekoliko tjedana i time zapravo obilježiti Mjesec sigurnijeg interneta. Iza nas su tako razne kreativne aktivnosti, radionice i predavanja kojima smo zajednički nastojali otvoriti dijalog o ovoj problematici, ali i pronaći moguća rješenja i načine prevencije.
Na sam Dan, 6.veljače, provedena je pedagoška radionica „Odgovorno ponašanje na internetu“ u 7.a razredu. S učenicima se najprije razgovaralo o raširenoj i svakodnevnoj uporabi društvenih mreža te se težilo kod njih osvijestiti potrebu odgovornog ponašanja i poštivanja pravila u virtualnom svijetu.
Kroz četiri priče o ponašanju njihovih vršnjaka na Internetu, učenici su analizirali i prepoznali rizična ponašanja te u skupinama oblikovali pravila i upozorenja o sigurnosti. Kao rezultat ove radionice nastao je plakat koji se nalazi u holu škole.
Školski psiholog Goran Bosnić održao je predavanje i raspravu na temu elektroničkog zlostavljanja u sva tri odjela osmih razreda. Osim toga, u srijedu 14.2. 2018. predstavio je roditeljima svih petih razreda temu „Sigurnost na internetu“. Roditelji su na predavanju upoznati sa prednostima i nedostatcima svakodnevnog korištenja interneta i društvenih mreža. Pojam „cyberbullying“ prikazan je na stvarnim situacijama kao i sve njegove negativne utjecaje na psihološki, socijalni i emocionalni razvoj djeteta, bilo da se radi o žrtvi ili zlostavljaču. Roditeljima je, također, objašnjena njihova uloga u zaštiti djece na internetu te su im dane praktične smjernice kako postupiti u slučaju da primijete bilo kakav oblik „cyberbullyinga“. Na kraju predavanja podijeljene su im knjižice „Kako zaštiti dijete u svijetu interneta, mrežnih tehnologija i mobilnih telefona“ koju je izradila Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM).
U 5.b razredu u tijeku su radionice koje provodi njihova razrednica Tatjana Brešćanski jednom tjedno kroz tri sata razrednika. Riječ je o kreativnim i dinamičnim aktivnostima kojima kontinuirano s djecom radi na osvještavanju ove problematike.
Učiteljica informatike Mira Magdić s učenicima 8. razreda Dan sigurnijeg interneta obilježila je kvizom o ovoj tematici kojem su učenici pristupili preko linka AZOO-a te kroz učenje imali priliku i osvojiti vrijedne nagrade. Šesti razredi su kroz nastavnu cjelinu „Mreže i internet“ iskoristili priliku promišljati o pozitivnim i negativnim stranama korištenja interneta, s posebnim naglaskom na društvene mreže. Istaknuli su pravila ponašanja u virtualnom svijetu, kao i što izbjegavati kako bismo ostali sigurni u istom. Učenici su radom u grupi osmislili plakat.
Kroz tjedan koji je slijedio učenici sedmih razreda izrađivali su plakate, prezentacije te umne mape kombinacijom rada u skupini, rada u paru te individualnog rada.
Kao dodatan poticaj, u školskim hodnicima izvješeni su plakati o sigurnosti na internetu koji su djelo marljivih i kreativnih učenika prošlogodišnjih osmih razreda, a izrađeni su uz poticaj i vodstvo učitelja informatike Ivana Mamića.
Svim navedenim aktivnostima obilježena je veljača koja je iza nas kao Mjesec sigurnijeg Interneta u Osnovnoj školi Vladimira Nazora Vinkovci.
Zajedničkim snagama poslali smo poruku: Stvaraj, poštuj i poveži se! Bolji internet počinje s tobom!
Suzana Kurtušić