preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

JELOVNIK
(3. - 21. 2. 2025.)

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Tražilica
Kalendar
« Veljača 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2024./2025.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

MATEMATIČKI KUTAK
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
KAKO SMO POBIJEDILI?
Autor: Tatjana Brešćanski, 6. 6. 2022.

Kako smo, konačno, shvatili da metar kvadratni nema 10 nego 100 kvadratnih decimetara? I da jedan decimetar kvadratni ima baš 100 onih malih kvadratnih centimetara, a ne deset?

Vizualizacija je bitan dio usvajanja matematičkih koncepata, u ovom slučaju površine tj. mjerne jedinice za mjerenje površine. Svi znaju da jedan metar ima 10 decimetara, ali čim se počne razmišljati o površini, nastaju pogreške. 

Zadaća je bila jednostavna - svaki učenik neka nacrta, oboji i izreže jedan kvadrat čije su dimenzije stranica 1 decimetar. U školi smo složili kvadrate kako bi prekrili kvadrat kojemu su stranice duljina 1 metar. Prebrajanje je bilo lako!

Pogledajte naš konačni uradak :)






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju