
| « Listopad 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Održan je 4. LTT sastanak navedenog projekta u gradu Papeete na otoku Tahitiju. OŠ Vrgorac je prva osnovna škola u RH koja je u sklopu Earsmus+ projekta bila na ovako udaljenoj lokaciji.
Troje učitelja iz OŠ Vrgorac Antonija Dropulić, Ivana Vujčić i Krešimir Kuran sudjelovali su od 16. do 22. veljače na 4. LTT sastanku u sklopu projekta „Next Generation Digital Learning“.
Nakon srdačne dobrodošlice koju su domaćini poželjeli na svoj tradicionalan način, prisutnima se obratio ravnatelj, glavna koordinatorica projekta kao i vladin predstavnik za školstvo, a sve su to popratili i njihovi mediji.
Narednih dana su se izmjenjivali radni sastanci i radionice s kulturnim obilascima otoka.

U sklopu radionice Digital Course Observation, učenici su prezentirali svoje zadatke koje je njihova škola dobila za odraditi.

U ostalim radionicama primjene digitalnih alata sudjelovali su učitelji zajedno s učenicima. Održani su sastanci vezani za projektni menagment, a zadnjeg radnog dana učitelji su imali obuku kako napraviti e-knjigu u web alatu Book Creator.

Ostatak vremena preljubazni domaćini su iskoristili da prisutnima što bliže dočaraju svoju kulturu i tradiciju te pokažu što više ljepota svoga po svemu, specifičnog i drugačijeg otoka kao što npr. u školi ne postoji dress code i učenicima i učiteljima je zbog vremenskih prilika dopušteno dolaziti u japankama, kratkim hlačama i suknjama. Pokazali su domaćini osim prirodnih ljepota i načine izrade njihovih tradicionalnih parea kao i prirodne kozmetike koju su naši učitelji također izrađivali.

Ovaj projekt je školama kao što je škola Lycee Dideme puno pomogla u IKT opismenjivanju učenika kao i opskrbi škole digitalnom tehnikom. U sklopu škole nalazi se učenički dom gdje borave učenici s udaljenijih otoka koji kući idu samo dva puta godišnje, za vrijeme božićnih i ljetnih praznika. Djeca s okolnih (bližih) otoka moraju ustajati u 3 ili 4 ujutro da bi stigli na nastavu u 7 sati koja je cjelodnevnog tipa i traje do 17.00 sati. U razgovoru s njima nije primijećeno da im je to problem, dapače, izrazili su zadovoljstvo što imaju razne mogućnosti koje im omogućava njihova škola i učitelji posebno preko projekata kao što je ovaj.

Posljednji sastanak biti će održan u travnju u Portugalu.