« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Funny Learning With Flipped Classroom
Svrha ovog projekta je primijeniti metodu "Obrnuta učionica" u školi kada su škole otvorene i na mreži kada su zatvorene zbog covida 19 kako bi se povećao uspjeh u nastavi. U metodi "Flipped Classrom", za razliku od tradicionalne nastavne metode, predmet koji će se predavati učeniku prethodno se šalje u Excel datotekama, PDF-ovima, vizualima, slikama i videozapisima. Učenik se za predmet priprema unaprijed. Zadatak učitelja je voditi.
Funny Learning With Flipped Classroom
Svrha ovog projekta je primijeniti metodu "Obrnuta učionica" u školi kada su škole otvorene i na mreži kada su zatvorene zbog covida 19 kako bi se povećao uspjeh u nastavi. U metodi "Flipped Classrom", za razliku od tradicionalne nastavne metode, predmet koji će se predavati učeniku prethodno se šalje u Excel datotekama, PDF-ovima, vizualima, slikama i videozapisima. Učenik se za predmet priprema unaprijed. Zadatak učitelja je voditi.
Ciljevi ovog projekta su:
- povećati samopouzdanje učenika
- povećati vještine komunikacije i suradnje
- učiti kako učiti
- povećati uspjeh na nastavi
- naučiti pravilno koristiti tehnologiju i alate web 2.0
- imati vještine 21. stoljeća
U projektu su sudjelovali učenici petih razreda (Marita Erceg, Leona Šimunović, Mara Gašpar, Lana Rešetar i Iva Jelavić) i učenici od 1. do 4. razreda. pod vodstvom učiteljice Antonija Dropulić.
Zemlje koje su sudjelovale u projektu: Turska, Slovačka, Makedonija, Grčka, Hrvatska, Rumunjska i Albanija.
Video koji prikazuje sudionike projekta: https://www.youtube.com/watch?v=MzcXSKtmicg
Projekt je bio iznimno uspješan i dinamičan. Učenici kao i njihovi mentori su trebali odraditi razne aktivnosti u kojima su naučili mnogo o korištenju web alata, sudjelovali su u zoom kvizovima, naučili izrađivati plakate, učili o zdravoj prehrani, ekologiji, recikliranju itd. Više o projektnim aktivnostima možete pronaći na sljedećoj poveznici: https://twinspace.etwinning.net/124221/home
Aktivnosti u kojima smo sudjelovali:
Učenici su sudjelovali u CodeWeek aktivnostima. Učili su kako kodirati na jednostavan način. Za svoj rad su dobili i potvrdu.
Iduća aktivnost bila je napraviti poster, a glasanjem za postere izabrao se onaj koji će predstavljati cijeli projekt. Naš poster je nakon glasanja izabran kao pobjednički.
Mentori svih zemalja sudionica trebali su poslati 3 stvari vezane za njihovu državu, a to su bile:
Voditeljica projekta Cigdem Arslan napravila je video koji su učenici trebali pogledati te su u 12. mj. 2020. godine sudjelovali u online kvizu na kojem su postigli visoka mjesta.
Video: https://youtu.be/tH_nVirN7Tc
Sljedeća aktivnost bila je zajednički rad tj. trebali su napraviti virtualnu učionicu tako da svatko od sudionika doda samo jednu stvar u učionicu. Ovo je finalni produkt:
U 12. mjesecu učenici su trebali svojim prijateljima iz projekta poslati božićne i novogodišnje čestitke. U školi smo organizirali radionicu na kojoj su naši učenici izradili čestitku za svog para iz Turske te smo im poslali kolaže naših uradaka.
Nakon pauze za zimske praznike, tema je bila zdrava prehrana. Učenici su trebali poslati fotografije njihovih inačica zdravog doručka:
Nadalje, u alatu Toontastic učenici su trebali napraviti kratko predavanje na temu po njihovu izboru. Rezultate možete vidjeti na sljedećim poveznicama:
https://www.youtube.com/watch?v=t7ZuFgsHjPs
https://www.youtube.com/watch?v=8k7nzjXgYJ0&t=8s
https://www.youtube.com/watch?v=CzEiqV6pbCY
https://www.youtube.com/watch?v=FTRzMoeZYHA
Sljedeća aktivnost bila je izraditi glazbene instrumente od otpadnog materijala npr. boca, čepova, papira, bilo kakve plastike. Marita, Mara i Leona su napravile bubnjeve i gitaru.
U digitalnom alatu Chatterpix učenici su trebali oživjeti likovni uradak na temu očuvanja okoliša s prigodnim sloganom. Njihove uratke možete vidjeti i poslušati na sljedećim poveznicama:
https://www.youtube.com/watch?v=dpYxRN0H0BQ
https://www.youtube.com/watch?v=bR9rvIkMt24
https://www.youtube.com/watch?v=3bVkIzxSSdQ
Posljednja aktivnost bila je napisati stranicu priče u alatu Storyjumper. Tema su bila zanimanja. Naslov knjige „When I grow up, I want to be“. Aktivnost je osmišljena tako da cijelu priču prati jedna djevojčica koja istražuje zanimanja i traži ono koje bi moglo biti najzanimljivije za nju. Učenica Mara Gašpar zajedno s učiteljicom Antonijom Dropulić osmislila je zanimanje turističkog vodiča te ga uklopila u priču.
Poveznica cijele priče: https://www.storyjumper.com/book/read/98842016/OUR-STORIES
ETWINNING PROJEKT WASTE TRANSFORMATION WITH STEM
Projekt se bavi problemom zagađenja okoliša, a glavni cilj je osvijestiti učenike kako doprinijeti očuvanju okoliša recikliranjem i razvrstavanjem otpada.
U projektu su sudjelovali učenici od 1. do 8. razreda pod vodstvom učiteljica Antonije Dropulić i Ivane Vujčić te ravnatelj škole Krešimir Kuran. Više o projektnim aktivnostima možete pronaći na linku https://twinspace.etwinning.net/83243/home projekta.
Nacionalna oznaka kvalitete
Europska oznaka kvalitete
Aktivnosti u kojima smo sudjelovali u projektu:
Prva projektna aktivnost bila je izrada i odabir loga među učeničkim radovima svih partnerskih škola. Anketa je bila provedena te je odabran najbolji logo.
Naš logo:
Pobjednički logo
Water Day
22. ožujka obilježava se Svjetski dan voda te je učiteljica Ivana Vujčić napravila radionice vezane za ispitivanje svojstava vode na praktičnim primjerima. Učenici su radili pokuse, a poslije toga rješavali radne liatiće.
Sakupljanje plastičnih čepova, baterija i papira
Učenici svih razrednih odjela bili su uključeni u sakupljanje papira, baterija i plastičnih čepova. Na posebno naznačenom mjestu u školi postavljene su kutije za papir, spremnici za baterije i kutije za čepove u koje su učenici mogli svakodnevno odlagati željeni otpad. Razred koji skupi najviše kilograma papira je prigodno nagrađen. Sakupljene čepove otkupljuje Udruga oboljelih od leukemije i limfoma te na taj način pomaže oboljelima od malignih bolesti. Na taj način ovaj projekt ima i humanitarnu svrhu.
Recitiranje pjesme o očuvanju okoliša:
Učenici naše škole recitirali su jednu strofu pjesme vezane za očuvanje okoliša. Ostale škole dobile su druge strofe koje je poslije voditeljica projekta objedinila u zajedničko recitiranje pjesme. Ovdje možete vidjeti link u kojem djeca iz naše škole recitiraju jednu strofu pjesme:
International eTwinning project: Silent Night project
Schools from different countries recorded videos of children singing the Christmas Carol Silent Night in their national language.
The purpose was to show the differences and similarities between different nationalities using the Christmas Carol Silent Night which has many language versions with the intention of showing children how different and similar we are at the same time.
https://www.youtube.com/watch?v=ENDA_DABsoY&feature=youtu.be