« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
TJEDAN PSIHOLOGIJE
Školska psihologinja Ivana Mihaljević obilježila je s učenicima naše škole tjedan psihologije od 18. veljače do 22. veljače 2019. prigodnim radionicama i predavanjima želeći učenicima približiti sam pojam psihologije i objasniti im što radi školski psiholog.
Školsku psihologiju nije lako jasno i sažeto definirati. Ukratko, ona je psihološka disciplina koja koristi saznanja i metode iz ostalih disciplina psihologije u kontekstu škole i školovanja. Psiholog koji radi u školi mora baratati znanjima i vještinama s područja motivacije, savjetovanja, psihologije učenja i poučavanja, kliničke psihologije i slično. Cilj rada školskoga psihologa je razviti obrazovanje usmjereno na učenika i njegov razvoj osnovnih sposobnosti koje omogućavaju cjeloživotno učenje. Također, cilj je pomoći učenicima, nastavnicima i roditeljima da razviju svoje potencijale i održe psihološko zdravlje.
Učenici 1. a i 3. a razreda su s psihologinjom odradili radionicu o prijateljstvu. Učenicima 2. b razreda održano je predavanje na temu Tko je školski psiholog. Učenici 4.a i 5. c prošli su radionicu o emocijama. Učenici 6.c i 7. d razreda slušali su predavanje i odradili raspravu na temu I psihologija može biti zanimljiva – eksperimenti u psihologiji. S učenicima 8.c razreda psihologinja je raspravljala na temu Problemi mladih.
Na ovaj način su svi uzrasti djece imali priliku približiti se pojmu psihologije, shvatiti čime se ona kao znanost bavi i na koji način školski psiholog može pomoći djeci s njihovim problemima s kojima se susreću Učenici su bili zainteresirani tijekom ovih predavanja i radionica te aktivno u njima sudjelovali.
Knjižničarka Adriana Turić Erceg