Otvorite svoj elektronički identitet na CARNet mreži koji će vam omogućiti korištenje mnogobrojnih CARNetovih usluga.
„Naš mali, prilično bučan dom, pretvorio se u malu knjižnicu šarenih knjiga. Nika je bila naša knjižničarka, svi smo se pretvorili u uho, a naš najmlađi sin imao je bezbroj pitanja vezanih za knjige. Voljeli bismo da se projekt nastavi i u drugim generacijama.“ mama Nike Mlinarić
„Pozdravljam projekt koji bi trebao približiti knjigu obitelji i okupiti obitelj. Dojmovi su odlični. Projekt nas je malo trgnuo iz
svakodnevice i pokazao bit zajednice – obitelj.“ , obitelj Dolenjec – Slunjski , Zoran
Rebekin tata: „Super, super, super. Jedva smo dočekali naprtnjaču da svi zajedno polijegamo i uživamo u čitanju i tišini. Preporučio bih
knjigu Potraga za blagom u našoj djeci. Barem prvu polovicu.“
Bila sam skeptična slušajući knjižničarku kad je na roditeljskom sastanku predstavila projekt ali sada mogu reći : „ Svaka čast onome tko se dosjetio ovoga projekta. Odlično, čista petica!“ Mama Vesna Glavaš
Tata Jakova Jurića: „Nijedna večer nije prošla bez knjige u ruci. Usporili smo svakodnevni tempo i vrijeme provodili zajedno. Jako mi je drago zbog toga.“
Naprtnjaču sivu nosim domu svom,
već je prirasla srcu mom.
U njoj ima za svakoga po nešto,
čitat ćemo je često.
Za svog malog brata
knjigu velikog formata,
a za velikog brata
knjigu maloga formata.
Ja sam sve organizirala,
sve ih okupila
i dobro se zabavila.
Nakon pet dana
naprtnjača ide u druge ruke
koje će ju prigrliti
bez imalo muke.
Mia Kovač, 3. b razred
Pjesma o knjizi
Knjige su razne,
čudesne i krasne.
U njima se igraju slova
i donose znanja nova.
Knjige su bile
najbolji prijatelji,
a danas su
tablete i mobiteli.
Knjige su važne
trebaju znati svi,
da nema njih
ništa ne bi znali.
Vito Sabljo, 3.a razred
Hoću li moći?
Jao, jao u petak me zabolila glava.
Stigla mi u ruke naprtnjača prava.
Kaže mama: Eto, Lea, sada budi prava dama.
Čitaj, čitaj, sebi i svima nama.
Što ću sada , mislim ja , hoću li moći?
Moram čitati i po danu i po noći.
A onda baka pita: Lea, gdje si bila kad si škrinju punu blaga dobila?
I gle, čuda, ko u nekom snu, ne prestajem čitati knjigu tu.
Svako slovo, svaka rečenica, jedva čekam da dođe nova stranica.
Lea Duspara, 3. b razred i baka Lidija
Već na početku provođenja Projekta naprtnjača je podsjetila na potrebu obiteljskog zajedništva, a roditelji uvidjeli kako uz naprtnjaču mogu provesti nezaboravne zajedničke trenutke i dragocjeno slobodno vrijeme.
Bravo za sve naše roditelje i vesele naprtnjače!
Obavezno zavirite u Galerije fotografija (koje se nalazi na kraju ove stranice) i pogledajte kako je to izgledalo u domovima naših učenika i školi!
Dragi naši sudionici Projekta!
Završavamo malu avanturu čitanja!
Hvala svima na dojmovima, fotografijama, crtežima, pjesmama...
Želimo vam ugodne ljetne praznike. Neka vas i preko ljeta (barem ponekad na plaži) okupi zajedničko čitanje.
Pozdravljaju vas učiteljice Dijana Toman, Ines Trgovec i knjižničarka Ljiljana Radovečki.
Poštovani roditelji, dragi učenici i svi ostali koje zanima što se radi u našoj školskoj knjižnici!
Sa srećom i zadovoljstvom javljamo da su u petak, 19. siječnja 2018., učenice Ivona Kvesić (3. a), Lana Borojević (3. b), Maja Šips (3. c) i Korina Marić (3. d), prve iz svojih razreda odnijele doma naprtnjače s knjigama i time je naša škola četvrti put otvorila vrata nacionalnom projektu „Čitamo mi, u obitelji svi“.
Vesele naprtnjače će tako putovanjem iz obitelji u obitelj do kraja školske godine donijeti ono što smo svi već pomalo zaboravili – čitanje, druženje, pričanje, opuštanje.
Knjiga je svaka puna skrivenog blaga,
pročitana priča svaka mi je draga.
U knjigama je znanje,
u knjigama je moć,
i u san je lakše s knjigom poć.“
Lucija Kruljac , 3. c
(iz Bilježnice dojmova Projekta ČMUOS, (2015. /2016)
„Naprtnjača je unijela dinamiku i pobudila interes i želju svih nas da prolistamo knjige. Pozdravljam svaku inicijativu koja ima za cilj poticanje čitanja i razvijanja ljubavi prema knjizi..Veselim se budućim, sličnim školskim akcijama.“ mama Helena Marić
„Dok smo tata, braco prvašić i ja čitali knjigu „Findusov Božić“, mama je pokušavala čitajući knjigu o odgoju djece istražiti kako nas odgojiti.“ Korina Marić 3. d raz.
„Na kraju našeg malog književnog druženja, svi zajedno smo čitali „Gregov dnevnik“, smijali se, zabavljali, prepričavali jedni drugima smiješne situacije.Čak nam se u čitanju pridružio i pas Astor.“ Lana Borojević, 3.b raz.
„Vjerovali ili ne moj stariji brat i sestra su se „počerupali“ oko knjige Gregov dnevnik jer su ih toliko privukle slike i šaljivi tekstovi. Projekt čitanja se mojoj obitelji jako sviđa. Fora je čitati knjige koje nisi sam odabrao, a oduševe te!! „ Lucija Cesar, 3. b razred
„ Nestrpljiv i radoznao, knjige sam počeo čitati već u školi. Seki sam čitao priče za laku noć.“ Grgur Vojvodić, 3.c raz.
„Knjigu Mire Gavrana sam „progutala“ u jednom danu. Svuda sam je nosila sa sobom. Projekt je odličan. Vjerujem da će nadahnuti mnoge da krenu u avanturu obiteljskog čitanja!" mama Grgura Vojvodića, 3.c raz.
„Prostrle smo dekicu u dnevnoj sobi, ispekle kokice i krenule s čitanjem.Ono što mi se svidjelo u zabavnoj knjizi Gregov dnevnik, pročitala sam svima. Iako sam imala nezgodu i nismo čitale svih 5 dana, bilo nam je jako zabavno!.“ mama Anica i Maja Šips, 3. c. raz.
„Oboje smo čitali knjige sa svojom djecom i tako dali primjer kako se mogu odvojiti od mobilnih telefona i korisno provesti slobodno vrijeme.“ tata i mama Karla Matekovića, 3. d razred
„ Gregov dnevnik je jako zabavna knjiga ali ju nisam pročitala do kraja. Posudit ću je jednom prilikom u školskoj knjižnici.“ Mia Grozdek 3. a razred
„Drago nam je da naša škola sudjeluje u ovako zanimljivim događajima za našu djecu. Za sve tate koji neće uspjeti pročitati knjigu Gregov dnevnik, dodajem u ruksak strip „Alan Ford - Put oko svijeta u 80 dana“. Danijel Knežević, tata Lucije Knežević, 3.d razred
Čitajući knjigu „Vrijeme ljubavi“, mama Pie Dorvak iz 3. b razreda se opet zaljubila u tatu i služi ga kao nekog kralja...Što sve može naš projekt ČMUOS?
„Bilo mi je jako zanimljivo donijeti kući ruksak pun nepoznatih knjiga. Odmah sam ih pregledao i odabrao sve što uključuje životinje.One me najviše zanimaju.“ Mihael Pehar, 3.c razred
„ Sve knjige iz naprtnjače smo pažljivo prolistali i čitali sa zadovoljstvom. Jedina je zamjerka što su knjige prekratko u obitelji.“Ante i Vito Krištić, 3. a razred
„Knjigu Gregov dnevnik sam čitao sve do ponoći. Uživao sam u okupljanju i čitanju našem malom bratu Grgi.“ Maks Kovač, 3.a razred
„ Ja i brat smo slagali zmaja gledajući i proučavajući Knjigu o zmajevima. Ovako se nisam duugo zabavio i načitao. Lucas Janjuz, 3.c razred
„Iako ja i muž nismo ljubitelji čitanja jer nemamo dovoljno vremena za to, napravili smo to za ljubav našeg Marcela.On je bio jako uzbuđen i sretan što ćemo zajedno čitati. Podržavam ovaj Projekt jer ljudi malo čitaju knjige. Podsjetili smo se koliko su knjige zanimljive i korisne.“
mama Marcela Ivakovića iz 3. c razreda
U knjigama spava
iskustvo svijeta,
i ti ga budiš čitajući.
Knjiga kao cvijet procvjeta
kada je uzmeš i
nosiš kući.
Adna Sejkić, 3. a raz.
Knjige su zanimljive
nemaju mana
jer toliko imaju znanja.
Knjige neke
jesu manje,
al veliko im je znanje.
Ivona Kvesić 3. a raz.
Knjige riješe brige..
Dok kiša vani pada
i nevrijeme se sprema,
sjedim u sobi,
u kući nikog nema.
Odlučio sam uzeti knjigu,
saznati nešto novo,
jer dok mi je prijatelj knjiga.
nema dosade ni briga…
Karlo Kokotović, 3. a razred
Knjige koje se nalaze u naprtnjači 3. a razreda su:
1. skupina Carstvo dječjih priča | - Čarobne cipele |
2. skupina Stripovi | - Borovnica – rani dani |
3. skupina Beletristika za odrasle | - Mala torba, velika sloboda |
4. skupina Slikovnica - | Karlo, mama, tata i baka zečić |
5. skupina Mali istraživači - | Oceanologija |
6. skupina Priručnici za odgoj | Dođi, igrajmo se vani |
7. skupina Slobodno vrijeme | Mala vrtlarica |
8. skupina Etno priče i legende | Tibor – bajka o dobroćudnom vampiru |
Knjige koje se nalaze u naprtnjači 3. b razreda su:
1. skupina Carstvo dječjih priča | - Medalja za hrabrost |
2. skupina Stripovi | - Borovnica – sama uzor |
3.skupina Beletristika za odrasle | - Samo majka i kći |
4. skupina Slikovnica | - Mano i Dada |
5. skupina Mali istraživači | - Alijenologija |
6. skupina Priručnici za odgoj | - Vježbe za razvoj emocionalne inteligencije |
7. skupina Slobodno vrijeme | - Dinosauri – velika otkrića |
8. skupina Etno priče i legende | - Mačak i lisica |
Knjige koje se nalaze u naprtnjači 3.c razreda su:
1.skupina Carstvo dječjih priča | - Čičak u kosi |
2. skupina Stripovi | - Kockica |
3.skupina Beletristika za odrasle | - Večernji akt |
4. skupina Slikovnica | - Mano i Dada – proljetne i ljetne pustolovine |
5. skupina Mali istraživači | - Zvjerologija |
6. skupina Priručnici za odgoj | - Potraga za blagom u našoj djeci |
7. skupina Slobodno vrijeme | - Životinje na ploči |
8. skupina Etno priče i legende | - Mitovi antičke Grčke |
Anketa za učenike - ČMUOS2014
https://docs.google.com/forms/d/1MCspvgQWqT_RGGR_A8A7mmPzaNFO4rvnxpZ9Nykh1dY/viewform?embedded=true
Anketa za roditelje - ČMUOS2014.
https://docs.google.com/forms/d/14ZAZCZNMKp6Q4Dmb5QqYaE3JTPUVU4IWy-N1wCcYpMk/viewform?embedded=true
Dragi naši učenici , roditelji, učitelji
i svi drugi koji rado zavirite na web stranice naše škole!
Nacionalni projekt „ Čitamo mi, u obitelji svi“, koji organizira i potiče Hrvatska mreža školskih knjižničara, zaživio je i ove školske godine u našoj školi.
Lijepi dojmovi i pozitivna iskustva, doprinijeli su da se nastavi poticanje obiteljskog čitanja učenika trećih razreda uz podršku učiteljica Ljiljane Vugrinec, Štefice Jandrlić, Mirjane Alijagić te knjižničarke Ljiljane Radovečki.
Naprtnjače su svoje prvo putovanje započele 15. studenog.
Ugodno su se smjestile na leđima Karle Jukić, Luke Durbića i Lovre Djakovića.
U velikoj pažnji i iščekivanju 20. studenog su naprtnjače stigle u učionice, a Karla, Luka i Lovro pročitali su svoje prve zabilješke iz bilježnice dojmova.
Vjerovali ili ne, Karlina obitelj je naprtnjaču doživjela kao novog člana obitelji koji ih je zabavljao i nasmijavao.
Luki je bilo sve PREKRASNO: čitanje, druženje, prepričavanje.
Lovrini roditelji su, uz jutarnju kavu i knjigu Roditeljstvo se može naučiti, ponavljali zaboravljene lekcije o roditeljstvu, a navečer uspavljivali cijelu obitelj uz knjigu Matilda i vještičji mačak.
Obitelj Djaković je drugi puta u Projektu
pa je iskusna mama odlučila napisati svoj doživljaj ovog obiteljskog okupljanja.
Hvala joj na tome!
„Ovaj projekt je izvrsno osmišljen. Prošle godine smo sudjelovali u njemu s kćerkicom, ali smo ga ove godine u potpunosti doživjeli.
Lovro nas je sve „naganjao“ po kući da sudjelujemo i podsjećao na tih 30 minuta druženja. Stalno me provjeravao na kojoj sam stranici romana.Roman Divlje godine je uzbudljiv i napet krimić.Preporučujem ga svim roditeljima.Baš nam je bilo zabavno.
Bilo bi i više da je Lucija mogla sudjelovati.Ona se pripremala za književno druženje sa Silvijom Šesto.
Pohvale projektu!“
mama Ivka Djaković
Toga dana kada je naprtnjača stigla, u našoj je obitelji bio i moj mali bratić koji još ne zna čitati.Želio je da mu pročitam nekoliko priča.
Priče „Jedan osobito malen zec“ i „Žabac i muha“ su mu se jaako svidjele.
Mia Kasumović,3.c
Želim sudjelovati u ovom projektu , želim da se moje dijete osjeća dijelom nečega…
Pogledom lovim Miju koja zadovoljno čita svoju knjigu,smiješi se,čita mi neke stihove…
Drži se pravila i pruža mi primjer.Odlučujem da ću ipak čitati.Prvo što primijetim da je knjigu „Roditeljstvo se može naučiti“napisao tata.Kao svaka majka,pogotovo samohrana,frknem nosom na tu činjenicu.
„Ma što on zna?Lako je mudrovati jednom tati.“Naiđem na dio na koji se od srca nasmijah.“Dijete ćemo učiti osobnim primjerom da se ništa kvalitetno ne može dobiti plakanjem,mrzovoljom,povlačenjem.“
Pouka njoj, a meni podsjetnik.
„Razgovor između vas i djeteta ne smije biti monolog, nego dijalog“.
Meni osobno najdraži dio knjige.
Projekt završavamo dijalogom.
Hvala Vam na svemu!
mama Kasumović
Nedjelja s naprtnjačom je bila drugačija od drugih jer je cijela moja obitelj izrađivala origamije po knjizi koja je u naprtnjači.
Naprtnjača je bila u dobrim rukama. Rado bih ovaj projekt ponovio s drugim, isto tako zabavnim, knjigama.Volim čitati!!
Patrik Grgurić, 3.a
Tjedan u kojem je naprtnjača bila u našem domu nismo se samo družili s knjigama nego i zbližili kao obitelj.
Luka Kampić, 3.c
Mama je bila jako sretna jer smo se okupili oko knjiga koje NISU lektira i nitko nije u to vrijeme sjedio za računalom.
Ja ne mogu reći da volim čitati, ali mi je bilo lijepo jer me ovo zajedničko čitanje podsjetilo na vrijeme kada sam bio u vrtiću i kada su mi roditelji čitali priče.
Tomislav Horvat, 3.b
Od silnog uzbuđenja uspio sam zaboraviti naprtnjaču, ali sva sreća da mi ju je Nela donijela.Čitajući knjigu Vitezovi i zamkovi, svidjelo mi se kako su seljaci pronalazili sreću i zadovoljstvo u malim stvarima, kao što je topli obrok nakon napornog dana u polju.Jedino mi je žao što su vitezovi mislili da bez bitke nema časti , pa se cijeli njihov život svodio na ratovanje.Mama je čitala knjigu Roditeljstvo se može učiti te saznala na koji način može poboljšati odnos među nama.
Luka Ivelić,3.c
Jedva sam donijela kući dvije torbe, a brojala sam dane dok nisam došla na red.Projekt je poseban jer je uspio mamu i tatu natjerati da sjednu na miru sat vremena. Inače, cijeli dan jure ko muhe bez glave. Odlično smo se zabavili i nasmijali uz ovaj projekt čitanja.
Nika Jurac,3.b
Napokon!!Došao je na mene red!JA nosim kući punu naprtnjaču knjiga.Kada je tata vidio hrpu knjiga u dnevnom boravku, rekao je:“Moj Matej, kada ćemo mi te knjige pročitati? Imaš engleski, plivanje… „Mama se nasmijala i rekla da se samo moramo organizirati.Sve knjige su mi se jako dopale.
Ja sam član gradske knjižnice i volim čitati.Od prvog rođendana dobivam na poklon knjige.Ovo je za mene bilo nešto posebno jer smo svi bili na okupu te čitali i komentirali.Želio bih da svi roditelji i njihova djeca provode svoje slobodno vrijeme čitajući zajedno.
Zahvaljujem svim organizatorima ovog projekta!
Matej Rajić,3.c
MAMA:Nakon neprospavane noći zbog male bebe,zbunjeno sam pogledala Dominika i pitala kakva je to torba?Podsjetio me da je na njemu red za obiteljsko druženje.Kako je moguće da sam na to zaboravila nakon što je danima ushićeno pričao o tome?
DOMINIK: Mama i ja smo pregledali knjige i procijenili koja bi knjiga kome odgovarala.
MAMA:Odmah smo se prihvatili čitanja kako bismo mogli izmijeniti dojmove.
Svatko je odlutao u svoju priču…
Svi smo bili oduševljeni ovakvim načinom druženja.
MAMA: Ideja je za svaku pohvalu.Lijepo je na ovakav način djeci dočarati ljepotu čitanja.
Tome svjedoči i činjenica koliko je bio uzbuđen zbog ovog projekta.
Vrijeme je da torbu proslijedim dalje.U našem je domu obavila svoj zadatak.
Dominik Lovrić,3.c i mama Ankica
Mami se knjiga Planet Friedman jako svidjela jer, kaže, ako ne budemo vodili brigu o zemlji, budućnost nam neće biti baš dobra. Mogla bi se dogoditi ekološka katastrofa. Najdraže mi je što je konačno tata proveo vikend s nama.On je lovac i vikende najčešće provodi u lovu.
Adrijana Karlović, 3.a
Vesela, siva naprtnjača
Iz naprtnjače sive
vadim knjige,
a iz mog doma
odlaze brige.
Večer uz knjigu
prolazi brzo,
televizor ne radi,
ko da se smrzo.
Naprtnjaču šaljem
u druge ruke,
čitanje je rad
bez muke.
Zato ČITAJMO MI, U OBITELJI SVI!
BUDIMO PAMETNI I VESELI!
Adrijana Karlović, 3.a
1, 2, 3,
ČITAJMO SAD SVI.
4, 5,
KNJIGA JE MOJ SVIJET.
6, 7,
KNJIGU ČITAM CIJELI TJEDAN.
8, 9,
S KNJIGOM IDEM I U KREVET.
10
PRIČA KNJIGA IMA,
A MENE SVE ZANIMA.
MOGLA BIH ČITATI CIJELI DAN
ALI NEKAD MORAM VAN .
KADA ČITANJE ZAVRŠIM
I KAD SKLOPIM OČI,
KNJIGA POKRAJ MENE LEŽI
I NIKUDA NE BJEŽI.
LAKU NOĆ, LAKU NOĆ
SUTRA OPET U PRIČU ĆU POĆ.
SARA ČORLUKA 3.C
Tata, brat i ja uživali smo cijeli vikend u izradi origama.
Kada smo trebali vratiti naprtnjaču u školu,brat se rastužio.
Naprtnjaču smo jako zavoljeli.
Matea Deanović, 3.a
Knjiga Roditeljstvo se može naučiti je poučna knjiga koju bih preporučila svim
roditeljima, jer bez obzira koliko znamo o roditeljstvu, ne znamo dovoljno.
Uživala sam u danima čitanja sa svojom Izabelom, nekoliko puta na dan , zajedništvo i bliskost vlastitog djeteta –
NEPROCIJENJENO I NEZAMJENJIVO.
Izabelina mama
Knjiga je svaka puna skrivenog blaga,
Pročitana priča svaka mi je draga.
U knjigama je znanje,
u knjigama je moć,
i u san je lakše s knjigom poć.
Lucija Kruljac , 3. c
Naše naprtnjače ide dalje.
Učenici im se iskreno vesele.
Bilježnica dojmova spremna je na različite rukopise.
Galerija slika na web stranici naše škole, svjedočit će o tome.
Hvala svima koji se trude i njeguju obiteljsko druženje i čitanje.
Želim Vam svima puno ljubavi, topline, igre i blizine.
knjižničarka
Ljiljana Radovečki
(Fotke možete pogledati u našoj foto-galeriji)
Dragi roditelji,
razvijena čitalačka vještina prvi je uvjet za školski uspjeh, a dobar školski uspjeh uvjet je za životni uspjeh. Zapazili smo kako kod učenika u trećem i četvrtom razredu zanimanje za čitanje naglo opada. Dijete kojemu se to dogodi, čitanju posvećuje sve manje vrjemena, popušta mu koncentracija, prestaje s obogaćivanjem rječnika, a u višim razredima ima velikih poteškoća u učenju. Kako bismo to spriječili, kako bismo održali i povećali djetetovo zanimanje za čitanje, pozivamo vas da nam se pridružite i da nas podržite u zanimljivom i uzbudljivom zajedničkom projektu poticanja čitanja u kojemu sudjeluju učenici, njihovi roditelji i drugi članovi obitelji, razrednik i školski knjižničar.
Najbolji su čitači učenici iz obitelji u kojima se mnogo čita i knjige predstavljaju vrijednost. Djeca iz takvih obitelji obično bez teškoda razvijaju više čitateljske i spisateljske mogućnosti. Istraživanja su dokazala da učenici ostvaruju prosječnu razinu pismenosti svojih roditelja, a također stječu čitateljske navike veoma nalik svojim roditeljima. Brojna istraživanja dokazuju da djeca kojima roditelji od prvih godina života mnogo čitaju i pričaju kasnije lakše usvajaju tehniku čitanja, budući da imaju bogatiji rječnik i razvijeniju maštu.
Dijete uživa u kontaktu s osobom koja mu čita i s njom uspostavlja tople osjećajne veze. Estetska ugoda povezana je s osjećajem sigurnosti i topline, pa zato dijete kasnije čitanje povezuje s ugodnim osjećajima. Obitelj ima iznimnu ulogu pri razvijanju djetetovog odnosa prema čitanju. Stručnjaci upozoravaju da s polaskom djeteta u školu roditelji ne bi smjeli prestati s glasnim čitanjem djetetu. Djeca iz onih obitelji u kojima se mnogo govori i strpljivo sluša najmlađe, čita i pripovijeda bajke te nadzire i usmjerava djetetovo gledanje televizije – sačuvaju mnogo više početne znatiželje i kasnijeg zanimanja te zbog toga bez problema razvijaju učinkovitu čitateljsku sposobnost. Za razliku od njih, djeca koju su roditelji gurali pred televizore da bi imali mir od djece, ili zajedno s njima gledali za djecu neprimjereni program, često imaju poteškode s čitanjem i usvajanjem drugih jezičnih sposobnosti.
Ako roditelji zajedno s učiteljima prenose poruku da je čitanje važno, zanimljivo, da stvara zabavu i užitak, djeca postaju svjesna da se čitanjem može dobiti mnogo korisnoga u životu – rezultati su zajamčeni.
Pripremili smo knjižničnu naprtnjaču s 8 zanimljivih knjiga iz različitih područja. Neke su knjige namijenjene roditeljima, neke djeci, a neke za zajedničko čitanje. Svakog petka tijekom drugog polugodišta jedno će dijete dobiti knjižničnu naprtnjaču s knjigama, ponijet će ju kući, a iduće srijede vratiti u školu.
Sa zanimanjem razgledajte knjige i odredite si svaki dan tih nekoliko dana barem nekoliko minuta, poželjno 30 (ili više), za čitanje – bilo zajedničko (jedan čita na glas, a ostali ga slušaju), bilo skupno (svi čitaju istodobno različite knjige u tišini), bilo u isto vrijeme svi ili svatko kad mu odgovara ili na bilo koji drugi način – važno je jedino da svi članovi obitelji tih dana čitaju i porazgovaraju o pročitanomu. Nakon pročitanih odlomaka prokomentirajte ih, pokušavajući skrenuti pozornost na zanimljive i vrijedne dijelove. Svoje dojmove i zanimljivosti zapišite u priloženu bilježnicu.
U bilježnicu svakako upišite sljedeće: ime i prezime djeteta, razdoblje u kojemu je kod vas gostovala knjižnična naprtnjača i dojmove o pročitanomu. Po vlastitoj želji možete također nešto nacrtati, nalijepiti fotografiju ili napisati sastavak, pjesmu i sl.
U srijedu, kad dijete donese knjižnu naprtnjaču u školu, ispričat de najljepše doživljaje tijekom proteklih dana kad su svi u obitelji čitali knjige iz naprtnjače. Na taj način potaknut će i ostale učenike na čitanje, odnosno na izgradnju pozitivnog odnosa prema čitanju.
Izborom različitih knjiga u knjižničnoj naprtnjači skrećemo pozornost učenicima da se u knjižnicama nalazi mnoštvo knjiga iz različitih područja, a ne samo onih za čitanje obvezne lektire. To je jedan od postupaka kojima se bavimo u školskoj knjižnici u nastojanju izgradnje učenika kao samostalnog korisnika knjižnice koji se snalazi u knjižničnom prostoru, samostalno pretražuje i pronalazi knjižničnu građu te izgrađuje kritički odnos prema informacijama dostupnima na internetu, to jest svladava tehnike njihovog pronalaženja, odabira, vrjednovanja funkcionalne uporabe.
Ovim projektom motiviramo učenike za čitanjem, no svrha nije dobiti pobjednika, već pobjednicima proglasiti sve one koji su čitali i tijekom čitanja osjetili estetski doživljaj – stvorili unutarnje duhovno i emotivno zadovoljstvo kao vrhunsku vlastitu nagradu za čitanje.
Prigodom čitanja u obiteljskom krugu želimo vam mnogo smijeha, topline, igre i blizine!
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Časopisi |
Korisne poveznice |
• Ministarstvo znanost... |
• Agencija za odgoj i ... |
• Portal hrvatskih škola |
• Hrvatski školski špo... |
• ZAGREB.HR - SLUŽBENE... |
• Wikipedia |
Eko poveznice |
• Državni zavod za zaš... |
• Lijepa naša |
• Eco Schools |
• Natura 2000 |
• Istraživačko-edukaci... |
• Ministarstvo zaštite... |
Portali |
Razno |
Tražilice |
Rječnik |
Tisak |
CARNET |
• CARNet |
• CARNet - Edukacija |
• CARNet - Škole |
• CARNet - Učenici |
• CARNet - Nastavnici |
• CARNet - moodle |