« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Upisi u srednje škole
Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
INFORMACIJE O SUSTAVU e-Dnevnik
Od početka šk.god. 2015./2016. u našoj školi se uvodi sustav e-Dnevnik. S ciljem što boljeg upoznavanja učitelja, stručnih suradnika, učenika i roditelja s novim sustavom vođenja pedagoške dokumentacije i novim načinima uvida roditelja u uspjeh učenika u prilogu donosimo upustva za sve učesnike novog sustava.
Na poziv GKZD i ove smo se godine odazvali na sudjelovanje u manifestaciji koja promovira čitanje i aktivnosti vezane za čitanje.
Tema je bila „voda“ pa se u školskoj knjižnici održalo kviz natjecanje „Voda“ koje je školska knjižničarka organizirala za učitelje i stručne suradnike škole. Na taj način željeli smo potaknuti na naviku posjećivanja školske knjižnice među nastavnicima škole. Isto tako, učitelji i stručni suradnici imali su prilike natjecati se u zabavnom i opuštenom ozračju gdje su se kvalitetno družili te se prisjetili svojih znanja o najdragocjenijoj tekućini na Zemlji. Ekipe koje su sudjelovale: Magareća klupa, Mate i Mate, Tsunami, Tičerice i Vučna služba. Pobjedu je odnijela ekipa Magareća klupa.
Također, i učenici osmih razreda koji pohađaju izbornu nastavu Talijanskoga jezika sudjelovali su u manifestaciji Zadar čita 2024. Sa svojom su se učiteljicom Anom Šagi, upoznali s likom i djelom Francesca Petrarce, velikanom talijanske književnosti. Kratkim video isječkom učenicima je predstavljen život i djelo Francesca Petrarce te audio zapis pjesme „Chiare, fresche e dolci acque“ u izvornom obliku, a zatim pojednostavljena parafraza primjerena uzrastu, u kojoj ih se vodilo ključnim riječima i slikovnim prikazima. Na interaktivan način te grupnim radom i radom u paru radili su na razumijevanju teksta. Vodenim bojama slikovno su prikazali vlastito viđenje pjesme.
A učenici 4.b razreda su nakon interpretativnog čitanja pjesme „Slap“ Dobriše Cesarića te kratke analize pjesme koju su imali sa školskom knjižničarkom, pjesmu iskoristili za likovno izražavanje na temu vode - boja i ton boje. Likovnu radionicu vodila je njihova učiteljica Dijana Škara. Učenički radovi s likovne radionice izloženi su na vanjskim panoima školske knjižnice.