« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Upisi u srednje škole
Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
INFORMACIJE O SUSTAVU e-Dnevnik
Od početka šk.god. 2015./2016. u našoj školi se uvodi sustav e-Dnevnik. S ciljem što boljeg upoznavanja učitelja, stručnih suradnika, učenika i roditelja s novim sustavom vođenja pedagoške dokumentacije i novim načinima uvida roditelja u uspjeh učenika u prilogu donosimo upustva za sve učesnike novog sustava.
Grad Zadar u suradnji s Udrugom Festival suvremenog židovskog filma Zagreb organizirao je jednodnevni obrazovni program pod nazivom Edukacijska jutra koji se održao 9. listopada 2013. u Kazalištu lutaka Zadar s početkom u 9 sati. Naša je škola sudjelovala u programu koji je sadržavao projekciju igranog filma Nadarena djeca (2011.) redatelja Markusa Rosenmullera i razgovor s oskarovcem Brankom Lustigom.
Potresan film prikazao je tragičnu sudbinu židovske glazbeno nadarene djece i njihovo prijateljstvo s Njemicom Hannom za vrijeme Drugog svjetskog rata. Nakon projekcije filma svjetski poznati redatelj, dvostruki dobitnik Oscara i filmski radnik, te počasni predsjednik Festivala židovskog filma gosp. Branko Lustig ispričao je svoju vlastitu priču o holokaustu i životu u koncentracionim logorima u Drugom svjetskom ratu. Odrastao je u Osijeku u židovskoj obitelji, a kao desetogodišnji dječak deportiran je u koncentracioni logor 1941. i bio razdvojen od oba roditelja. Oca su mu pogubili u jednom od logora, a o majci ništa nije čuo do samoga kraja rata. Bio je uvjeren da je i ona pogubljena. Pukom srećom ponovno su se spojili i vratili se živjeti u Čakovec. Svjedočio je djeci o životu i strahotama logora, o preživljavanju i volji za životom, želji za slobodom koja ga je po njegovom uvjerenju spasila od smrti. Učenici iz mnogih zadarskih škola postavljali su Lustigu pitanja o tom periodu njegova života i on je prepričavao događaje neprestano im ponavljajući da je najvažnija njihova volja u životu i za znanjem i za poslom i za idealima koje imaju. Hrabrio ih je da nikada ne odustanu od sebe i svojih planova jer jedino tako mogu uspjeti u životu.