« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Upisi u srednje škole
Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
INFORMACIJE O SUSTAVU e-Dnevnik
Od početka šk.god. 2015./2016. u našoj školi se uvodi sustav e-Dnevnik. S ciljem što boljeg upoznavanja učitelja, stručnih suradnika, učenika i roditelja s novim sustavom vođenja pedagoške dokumentacije i novim načinima uvida roditelja u uspjeh učenika u prilogu donosimo upustva za sve učesnike novog sustava.
U našoj školskoj knjižnici tijekom 2013./2014. održavale su se likovne radionice Izrada ginjol lutke. Ginjol lutka je ručna lutka koja se stavi na ruku, tj. dlan. Možemo je voditi (animiramo) pomicanjem prstiju, dlana i cijele ruke. Radionice je vodila učiteljica Željka Diklan, a u njima su sudjelovale učenice 5.b razreda: Antonija Kujundžić, Nina Škarpona, Antonia Kuštera, Marta Fuštin, Mia Krstičević, Sara Ćoza i Lana Matešić. Cilj ovih radionica bio je predstaviti još jednu tehniku likovnog izražavanja i uvođenje učenika u svijet lutkarstva. Sve napravljene ginjol lutke pripast će našoj knjižnici i mogu se koristiti u stvaranju poticajnog ozračja u nastavi.
Kako je nastala ginjol lutka? U izradi ginjol lutke korišteni su ovi materijali: tkanina, stiropor kugla, novinski papir, ljepilo, gipsani zavoj, dugmad, prirodna špaga, vuna, akrilne boje i lak. Učenice su izradile glave lutke i zalijepile vunenu kosu, a učiteljica Željka sašila je haljine za lutkice. Bio je to zanimljiv i dugotrajan proces stvaranja. Pogledaje fotografije stvaranja ginjol lutke!
Poštujući kreativnost, maštovitost i orginalnost djece u izboru lika napravljene su ove bajkovite lutke: vitez, čarobnjak, princeza i kraljica, kraljević i kralj, starac i starica, lik mornara i djevojčice. Također i lik iz priče Pipi Duga Čarapa.
Lutke su animirani likovi koji se mogu kvalitetno upotrijebiti kao nastavno sredstvo. Lutkarska igra je kreativna tehnika i pomoću nje se mogu dobiti nove spoznaje i doživljaji u procesu učenja. A sada, tko poželi od učenika ili učiteljica poigrati se kazališta u nekom izmišljenom igrokazu naša škola pruža mu tu mogućnost...
"Lutka zna što radi. Lutka je pametna. Lutka je savršena. Ona je uvijek samo ono što treba biti." ( Paljetak, 2007. : 123)