« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Upisi u srednje škole
Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
INFORMACIJE O SUSTAVU e-Dnevnik
Od početka šk.god. 2015./2016. u našoj školi se uvodi sustav e-Dnevnik. S ciljem što boljeg upoznavanja učitelja, stručnih suradnika, učenika i roditelja s novim sustavom vođenja pedagoške dokumentacije i novim načinima uvida roditelja u uspjeh učenika u prilogu donosimo upustva za sve učesnike novog sustava.
„Volim petak, ali ovaj mi je bio najbolji. Pavle je napokon izvukao moje ime. Ponosno sam ponio ruksak kući. Moj tata je s broda došao baš na vrijeme za čitanje. Kad sam stigao doma, povikao sam: -Dobio sam ruuuksssaaak!!! “
Ovo je samo dio napisanog dojma o boravku naprtnjače s knjigama iz projekta Hrvatske mreže školskih knjižničara ČITAMO MI, U OBITELJI SVI! Dojam je prošle školske godine napisao Ivan Sorić (3.b). Ovakvim uvodom školska knjižnica najavljuje ponovno sudjelovanje u projektu i u ovoj školskoj godini za sve treće razrede. Projekt je prijavljen, roditeljski sastanak s roditeljima trećih razreda održan je 2. listopada, a sada slijedi faza odabiranja naslova, narudžba knjiga, plaćanje, dostava i provedba projekta po razredima. Nositeljice projekta su učiteljice trećih razreda Marijana Lovrin, Dijana Škara, Marina Vlasnović i Emilija Wertheim s knjižničarkom Mišelom Nežić.
Podsjećamo, radi se o projektu koji za cilj ima poticanje čitanja i druženja uz knjigu u obitelji. Projektom se ističe važnost usavršavanja tehnike čitanja kod djece, njegovanje ljubavi prema pisanoj riječi, uloga roditelja u čitanju s djecom i razvijanje navike i kulture čitanja u obitelji. Tijekom pet dana ruksak s osam različitih naslova za djecu i odrasle boravi u obitelji. Svi članovi obitelji sudjeluju u čitanju na način da čitaju zajedno, svatko za sebe i naglas jedni drugima te da komentiraju pročitano. U bilježnicu dojmova učenici pišu sve ono što im se svidjelo tijekom tih pet dana, svoje osjećaje, mišljenja o pročitanom, dojmove o čitanju u obitelji, a mogu priložiti i svoje likovne ili pjesničke radove te fotografije svoje obitelji koja čita zajedno. Nakon završetka projekta sve knjige ostaju u školskoj knjižnici pa ih učenici ponovno mogu posuditi i uživati u njima.
Ovim se projektom također upućuje učenike, roditelje, učitelje ali i širu javnost na rad školskih knjižnica koje su srce svake škole, informacijsko središte i mjesto dobrog druženja uz knjige i ostale izvore znanja.
KNJIGA KAO PRIJATELJ
Čega sve u torbi nismo našli
i jedva smo se snašli.
Najveći hrvatski znanstvenici
Kao pravi dostojanstvenici!
Istraživali smo Svemir
i u našim glavama stvarali nemir!
Tinka Fakinka stavila je maramu
i odjurila u Tinovu pustolovinu na tavanu!
Bilo je tu Putovanja
i Ljubavi običnih i neobičnih,
svake vrste ludovanja
i prijateljstva nesebičnih.
I na kraju poručujem svima:
bude li nam prijatelj knjiga
imat ćemo u životu manje briga!
Ivan Sorić, 3.b (2013./2014.)