« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Upisi u srednje škole
Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
INFORMACIJE O SUSTAVU e-Dnevnik
Od početka šk.god. 2015./2016. u našoj školi se uvodi sustav e-Dnevnik. S ciljem što boljeg upoznavanja učitelja, stručnih suradnika, učenika i roditelja s novim sustavom vođenja pedagoške dokumentacije i novim načinima uvida roditelja u uspjeh učenika u prilogu donosimo upustva za sve učesnike novog sustava.
Zanimljiva radionica o hrvatskom jeziku u hrvatskoj glazbi održala u našoj knjižnici 10. ožujka 2015. godine. Vodile su je studentice kroatistike Karmela Jelčić i Zrinka Trusić koje su došle sa svojim profesorima Sanjom Baričević i Vicom Šunjićem s Odsjeka za hrvatski jezik i književnost u Zadru. Učenici 7. d razreda sa svojom su profesoricom i razrednicom Vesnom Dunatov vrlo živo i aktivno sudjelovali u razgovorima i analizama hrvatskih pjesama koje su aktualne, na koje nailazimo slušajući radio ili gledajući televizijski program, ali i pretražujući Internet.
Dakako, učenici su pokazali i vrlo dobro poznavanje hrvatkoga jezika u jednoj od radionica. Razgovaralo se o glazbi kao mediju koji na neki način utječe na naš identitet i izgradnju osobnosti, o glazbi koja može biti stil života, koja je pokušala mijenjati svijet, utjecati na politiku, ali uvijek pozivajući na mir i ljubav. O žanrovima i podžanrovima te karakteristikama tekstova pjesama najviše se razgovaralo. Učenici su prepoznali tradicionalne međimurske, dalmatinske i slavonske pjesme uočivši koliko je bogatstvo u glazbi i sam hrvatski dijaletktalni jezik, ali isto tako pop i rock tekstove socijalno ili ljubavno angažirane. Uspoređivali su ih s pop i zabavnim pjesmama koje se sve više i više svojim karakteristikama izdvajaju iz tih žanrova i zapravo graniče s nesumnjivo lošom i besmislenom glazbom i postaju tzv. cajke. A o porukama koje te pjesme šalju najviše se vodilo polemika, postavljala su se mnoga pitanja, dobivali različiti odgovori i uspoređivalo se s porukama koje primamo npr. iz rock pjesama. Bez obzira na različite ukuse među učenicima, svi su došli do istog zaključka: poruke tzv. zabavne ili pop glazbe danas su posve nejasne, trivijalne, nekvalitetne i u konačnici nerazumljive. Poruke pjesama rock izvođača socijalno su angažirane i ljubavne tematike koje u najvećoj mjeri pozivaju na ljubav, potiču na razmišljanje i buđenje svijesti o društvenim zbivanjima i problemima, tj. stvarnosti. U pregledu fotografija mogu se iščitati pojedini slajdovi prezentacija i radionica. Pohvale studenticama Karmeli i Zrinki koje su izvrsno vodile razgovore i radionicu, ali i učenicima koji su sa zanimanjem sudjelovali i razgovarali o temi.