« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Upisi u srednje škole
Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
INFORMACIJE O SUSTAVU e-Dnevnik
Od početka šk.god. 2015./2016. u našoj školi se uvodi sustav e-Dnevnik. S ciljem što boljeg upoznavanja učitelja, stručnih suradnika, učenika i roditelja s novim sustavom vođenja pedagoške dokumentacije i novim načinima uvida roditelja u uspjeh učenika u prilogu donosimo upustva za sve učesnike novog sustava.
„30 dana bez domaće zadaće" naziv je projekta kojeg su u listopadu prošle godine prihvatili brojni učitelji i profesori diljem Hrvatske. Jedna od njih je i Marijana Lovrin iz zadarske Osnovne škole Zadarski otoci . A što kažu njezini prvaši ?
Jedna od rijetkih koja se u Zadru priključila Facebook - inicijativi je Marijana Lovrin. Ona sa svojim 1. A nije nakon 30 dana ni izašla iz projekta, nego i dalje nastavni plan i program bez problema svladavaju bez domaćih zadataka. Mi sami moramo pokrenuti promjene u sustavu, kaže nam učiteljica koja smatra kako su djeca opterećena mnoštvom nebitnih podataka u pojedinim predmetima i kako se premalo kreću. Zato je odlučila svom 1.A dati više vremena za igru...
Fizička aktivnost je igra vani, oni se vanka penju po stablima, trče, svašta rade, tako razvijaju svoju motoriku. Prvaši su prezadovoljni bez domaćeg, oni više rade , motiviraniji su na samoj nastavi, dođu od kuće odmorniji i imaju želju za rad. Posebice veliki napredak uočila sam kod djece koja su imala poteškoće s čitanjem.
Podršku projektu dao je ravnatelj škole i roditelji, a od kolega zasad sam jedina u ovome- dodaje učiteljica Lovrin :
Oni čitaju kod kuće ali bez obveze, oni dođu kući, provježbaju što imaju sa svojim roditeljima ako žele i igraju se. Neki roditelji su u početku bili malo sumnjičavi ali kako je projekt odmicao vidjeli su da se stvarno stanje poboljšava tako da imam podršku roditelja i nastavit ćemo s ovim do kraja školske godine pa ćemo kasnije vidjeti.
90 posto učitelja koji su prihvatili iicijativu zabilježilo je veću motiviranost kod djece, drugačije su se organizirali, više se radilo na nastavi, i koristili su slobodno vrijeme za aktivnosti koje su bile dobrovoljne, navode u udruzi Buđenje. Pozivaju učitelje da se i dalje uključuju kako bi potaknuli promjene u obrazovnom sustavu koji trenutačno, poručuju, stvara generacije socijalno nevještih i pretilih pojedinaca.
A što kažu mali prvaši koji su veselo odgovarali na naša pitanja poslušajte u tonskom prilogu koji se nalazi na linku:
http://radio.hrt.hr/radio-zadar/clanak/1-a-mi-nemamo-domaci-rad-iako-volimo-zadatke/138437/