« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Upisi u srednje škole
Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
INFORMACIJE O SUSTAVU e-Dnevnik
Od početka šk.god. 2015./2016. u našoj školi se uvodi sustav e-Dnevnik. S ciljem što boljeg upoznavanja učitelja, stručnih suradnika, učenika i roditelja s novim sustavom vođenja pedagoške dokumentacije i novim načinima uvida roditelja u uspjeh učenika u prilogu donosimo upustva za sve učesnike novog sustava.
Čitamo mi, u obitelji svi projekt je poticanja čitanja Hrvatske mreže školskih knjižničara koji se u našoj školi održavao tijekom prošle godine u četiri treća razreda.
Zbog toga što je započeo u siječnju 2017., projekt je završio u idućoj nastavnoj godini, što znači da su lanjski trećaši projekt nastavili i u četvrtom razredu te ga i priveli kraju. U projektu je sudjelovalo 87 učenika sa svojim obiteljima. Petkom se izvlačilo ime učenika koji je naprtnjaču s knjigama nosio u svoju obitelj, a srijedom se čitao zabilježeni dojam o provedenom projektu čitanja. Projekt su podržali ravnatelj škole Davor Barić koji je odobrio i financiranje projekta (kupnja 32 knjige za djecu i roditelje koje nakon projekta trajno ostaju u knjižničnom fondu) te učiteljice razreda Katarina Serdarević Vrkić, Jasminka Bašić, Katarina Kurtin i Antonia Klarić. Voditeljice projekta u školi bile su knjižničarke Mišela Nežić i Marijana Mohoti.
Učenici su sa svojim obiteljima u pet dana razgledavali knjige, čitali ih i komentirali, pisali dojmove o provedbi te pjesme i crteže o projektu. Izborom različitih knjiga u naprtnjači skreće se pozornost učenicima i njihovim obiteljima da se u knjižnicama nalaze zanimljive knjige iz različitih područja, a ne samo one za obvezno čitanje, potiče se na samostalno korištenje fonda školske knjižnice te se kod djece izgrađuje kritički odnos prema informacijama koje se nude iz knjige i interneta. Ovim projektom koji se provodi diljem Hrvatske motivira se učenike za čitanje, ali je najveći cilj svladavanje vještine čitanja s razumijevanjem i poticanje uživanja u knjizi i čitanju u slobodno vrijeme