« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Upisi u srednje škole
Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
INFORMACIJE O SUSTAVU e-Dnevnik
Od početka šk.god. 2015./2016. u našoj školi se uvodi sustav e-Dnevnik. S ciljem što boljeg upoznavanja učitelja, stručnih suradnika, učenika i roditelja s novim sustavom vođenja pedagoške dokumentacije i novim načinima uvida roditelja u uspjeh učenika u prilogu donosimo upustva za sve učesnike novog sustava.
Učenici 3. c razreda zajedno s učiteljicom Armansom Ivanov Pensa i pripravnicom Dankom Kordom sudjelovali su u dvije aktivnosti održane u školskoj knjižnici: Kako nastaje poštanska marka i Upotreba i važnost enciklopedije.
Knjižničarka Mišela Nežić održala je zanimljivo predavanje o značenju, vrstama i nastanku poštanske marke. Pomno je objasnila pravila izrade poštanske marke, a učenici su nastavili s vlastitim kreacijama na satu likovne kulture. Djeca su se prepustila mašti pa su nastale poštanske marke oslikane raznoraznim motivima, od prirodnih ljepota, kulturno-povijesnih znamenitosti, poznatih hrvatskih izumitelja, sportskih velikana, agruma i slično. Naposljetku, na veliko zadovoljstvo učenika izabrane su najkreativnije poštanske marke. Pobjedničko postolje podijelile su učenice Dora Baričević i Marijeta Vrkić.
Sljedeći posjet knjižnici bio je posvećen upoznavanju i proučavanju enciklopedija. Knjižničarka Mišela Nežić detaljno je objasnila što su enciklopedije, kakve vrste encikolopedija postoje, kako se njima koristimo, gdje ih možemo pronaći u školskoj knjižnici i što sve iz njih saznajemo. Zatim je razred podijelila u skupine. Svaka je skupina dobila jednu tematski različitu enciklopediju, a zadatak je bio istražiti zadane pojmove te zabilježiti objašnjenja na papir. Predstavnik/ca pojedine skupine predstavio/la je uradak. Svi su pažljivo slušali izlaganja te na taj način memorirali poneku zanimljivost. Također, knjižničarka se nadovezala na važnost stvaranja, razvijanja i njegovanja kulture čitanja.