« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Upisi u srednje škole
Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
INFORMACIJE O SUSTAVU e-Dnevnik
Od početka šk.god. 2015./2016. u našoj školi se uvodi sustav e-Dnevnik. S ciljem što boljeg upoznavanja učitelja, stručnih suradnika, učenika i roditelja s novim sustavom vođenja pedagoške dokumentacije i novim načinima uvida roditelja u uspjeh učenika u prilogu donosimo upustva za sve učesnike novog sustava.
Poluotok je 10. svibnja 2018. bio ogrnut glagoljaškim ruhom! U sklopu manifestacije Klio fest – Festival povijesti, koji se prvi put održava u Zadarskoj županiji, na prostoru Poluotoka održana je već tradicionalna Staza glagoljaša. Riječ je o petoj po redu manifestaciji koja se ove godine predstavila pod sloganom "Iz učionice na ulicu".
Organizator manifestacije bila je Udruga glagoljaša Zadar a sudjelovalo je šest škola: OŠ Sv. Filip i Jakov, OŠ Braće Radić iz Pridrage, OŠ Šimuna Kožića Benje iz Zadra, PŠ Diklo iz Zadra, OŠ Franka Lisice iz Polače, OŠ Zadarski otoci iz Zadra i OŠ Jurja Barakovića iz Ražanca.
Našu školu predstavljale su male skupine glagoljaša iz 1.a, 1.b. 3.b i 7.b razreda. Učenike su vodile ove učiteljice: Renata Andrović, Željka Diklan, Barbara Perica, Jasminka Brižič, Laura Grbić i prof. Mate Čačić.
Učenici su sa svojim učiteljicama od Trga pet bunara do Narodnog trga, a potom do katedrale sv. Stošije postavili svoje izložbene štandove na kojima su prolaznicima predstavili što su sve naučili i koje su sve predmete izradili. Bilo je tu magnetića s glagoljskim slovima, šalica s porukama, zatim lončanica s kaktusima, slika, privjesaka, ogledala, zastavica, suvenira i majica ukrašenih glagoljicom.
Cilj ovog projekta jest promicanje i uporaba glagoljice u osnovnoj školi, kako bi djeca već od malih nogu, ne samo naučila čitati i pisati glagoljicu, već cijenila i voljelahrvatsku kulturnu baštinu. Kroz igru i zabavu djeca mogu puno toga naučiti.