« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Upisi u srednje škole
Odluka o upisu učenika u 1. razred srednje škole u školskoj godini 2024./2025.
INFORMACIJE O SUSTAVU e-Dnevnik
Od početka šk.god. 2015./2016. u našoj školi se uvodi sustav e-Dnevnik. S ciljem što boljeg upoznavanja učitelja, stručnih suradnika, učenika i roditelja s novim sustavom vođenja pedagoške dokumentacije i novim načinima uvida roditelja u uspjeh učenika u prilogu donosimo upustva za sve učesnike novog sustava.
Kako bi pridonijeli razvoju kulture čitanja i potaknuli na čitanje sa zadovoljstvom i razumijevanjem, školska knjižničarka mentorica Mišela Nežić osmislila je niz aktivnosti čitanja u OŠ Zadarski otoci – Zadar koje se odvijaju tijekom kalendarske 2021. godine. Geslo akcije 2021. Godina čitanja glasi ČITAJMO DA NE OSTANEMO BEZ RIJEČI.
Programi se odvijaju u školi, a osobito popularno je razredno natjecanje u čitanju naglas s učenicima četvrtih razreda. Ovo natjecanje pratila je i izdavačka kuća Školska knjiga kao sponzor lijepih nagrada.
Aktivnost se provodila od veljače do lipnja s učenicima četvrtih razreda. Radi se o razrednim natjecanjima u čitanju naglas pri čemu su učenici svladavali pravila interpretativnog čitanja i javnog nastupanja. Jednom mjesečno na natjecanje bi se dobrovoljno javilo dvoje učenika u svakom razredu koji bi pritom dobili kratki prozni tekst i jednu pjesmu. Uz savjete knjižničarke vježbali bi interpretativno čitanje i pripremali se za nastup pred razrednom publikom. Krajem mjeseca održavala bi se razredna natjecanja na kojima bi knjižničarka odabrala učenika s najboljom interpretacijom tekstova. Tako se od veljače do lipnja u svakom razredu našlo pet izvrsnih interpretatora pa je među njima trebalo odabrati jednog iz razreda koji će sudjelovati u finalnom natjecanju u lipnju. Kako u OŠ Zadarski otoci – Zadar ima pet četvrtih razreda, tako je bilo izabrano i pet finalista za završetak natjecanja. Veliki doprinos ovom natjecanju dali su i učenici koji su imali ulogu i publike i komentatora. Naime, nakon svakog nastupa učenici su imali mogućnost komentirati nastupe i interpretacije svojih prijatelja iz razreda, a riječ bi imale i učiteljice te asistenti u nastavi. Konačnu riječ i ocjenu dala bi knjižničarka.
Finale natjecanja održano je u utorak 15. lipnja 2021. u školskoj knjižnici. U povjerenstvu koje je ocjenjivalo nastupe i dalo konačnu odluku o pobjedniku bile su Ana Fabijan, školska socijalna pedagoginja, Bernarda Kamber, profesorica Hrvatskoga jezika i Nina Jordan, učenica 8. razreda. Finalisti su bili učenici Angelina Bašić, Kristijan Hajnić, Sara Knežević, Mia Selin i Iva Tepša. Učenici su se natjecali čitanjem pjesme Grigora Viteza „Pjesma za svu djecu svijeta“. Povjerenstvo je ocjenjivalo jasnoću i razgovjetnost, interpretativnost i sveukupni dojam. Pobjedu je odnijela učenica 4.d razreda Iva Tepša. S obzirom da je nastup svih učenika bio izvrstan, članovi povjerenstva uputili su riječi pohvale i podrške svim natjecateljima te ukazali na važnost čitanja u današnjem digitalnom dobu. Čitanje nam je važno jer nam pomaže u međusobnoj komunikaciji i toleranciji, pomaže nam da bolje razumijemo svijet u kojem živimo, povećava nam emocionalnu inteligenciju i samopouzdanje.
Kao utješne nagrade Školska knjiga darovala je finalistima poučnu i zabavnu knjigu „Ova knjiga misli da si izumitelj“ autora Georgie Amson-Bradshaw i Harriet Russel, a pobjednica natjecanja dobila je usb stick Školske knjige, rokovnik i sjajnu knjigu „Velike ideje – Književnost“ skupine autora. Ovom prilikom zahvaljujemo promotoru Školske knjige Krešimiru Atelju i izdavačkoj kući Školska knjiga koji su prepoznali važnost i značaj ovakve akcije i poticanja čitanja kod djece i mladih u školi.
Mišela Nežić, školska knjižničarka mentorica