« Kolovoz 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
PRETHODNO SAVJETOVANJE SA ZAINTERESIRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA: Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova za sanaciju sportske dvorane OŠ Zadarski otoci-Zadar
Osnovna škola Zadarski otoci - Zadar priprema provedbu otvorenog postupka javne nabave male vrijednosti za predmet nabave: Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova za sanaciju sportske dvorane OŠ Zadarski otoci-Zadar, evid.br. MN 1/17.
Temeljem članka 198. Zakona o javnoj nabavi ("Narodne novine 120/16") objavljujemo nacrt Dokumentacije o nabavi, te pozivamo sve zainteresirane gospodarske subjekte da u roku od 5 (pet) dana od dana objave ove obavijesti o prethodnom savjetovanju dostave eventualne primjedbe i prijedloge na adresu elektroničke pošte mario.zivkovic@grad-zadar.hr i ured@os-zadarski-otoci-zd.skole.hr
Naručitelj zadržava pravo izmjene navedenog nacrta u bilo kojem dijelu prije objave postupka javne nabave.
U Zadru, 22. studenoga 2017.
Na temelju članka 198. stavka 4. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, broj: 120/16), javni naručitelj Osnovna škola Zadarski otoci-Zadar na nacrt Dokumentacije o nabavi u predmetu: Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova za sanaciju sportske dvorane OŠ Zadarski otoci-Zadar u Zadru
o b j a v lj u j e
IZVJEŠĆE O PRIHVAĆENIM I NEPRIHVAĆENIM PRIMJEDBAMA I PRIJEDLOZIMA
Dana 22. studenog 2017. godine Osnovna škola Zadarski otoci-Zadar je na svojim internetskim stranicama objavila Obavijest o prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima, Nacrt Dokumentacije o nabavi i Troškovnik i, u predmetu nabave: Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova za sanaciju sportske dvorane OŠ Zadarski otoci-Zadar u Zadru,evid. broj MN 1/17.
Svi zainteresirani gospodarski subjekti pozvani su da u roku od 5 (pet) dana od dana objave Obavijesti o prethodnom savjetovanju dostave eventualne primjedbe i prijedloge na adresu elektroničke pošte ured@os-zadarski-otoci-zd.skole.hr
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima trajalo je do 27.studenog 2017. godine.
U ostavljenom roku za prethodno savjetovanje Naručitelj nije zaprimio upite, primjedbe i prijedloge zainteresiranih gospodarskih subjekata vezano uz dokumentaciju o nabavi koja je stavljena na raspolaganje.
Naručitelj će dokumentaciju o nabavi za izvođenje predmetnih radova objaviti u Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske (EOJN RH).
Članovi stručnog povjerenstva za javnu nabavu naručitelja:
- Mario Živković
-Josip Krmpotić
-Ivana Pećenić
-Ines Bašić
Sukladno članku 198. stavak 4. Zakona o javnoj nabavi Naručitelj ovo Izvješće o provedenom prethodnom savjetovanju sa zainteresiranim gospodarskim subjektima stavlja na raspolaganje na internetskim stranicama Naručitelja.
U Zadru, 12. prosinca 2017.
Detalje o objavi možete vidjeti: ovdje
<https://eojn.nn.hr/SPIN/APPLICATION/IPN/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?id=1386478>
Ako vam link "ovdje" ne radi, molimo kopirajte sljedeći tekst u internetski preglednik: https://eojn.nn.hr/SPIN/APPLICATION/IPN/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?id=1386478
Naručitelj: OSNOVNA ŠKOLA ZADARSKI OTOCI-ZADAR je uvrstio novi dokument / promijenio postojeći (Prilog dokumentaciji) za postupak Izvođenje građevinsko-obrtničkih radova za sanaciju sportske dvorane OŠ Zadarski otoci-Zadar.
Dokument možete preuzeti ovdje<https://eojn.nn.hr/SPIN/APPLICATION/IPN/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?id=1386478>
Ako vam link "ovdje" ne radi, molimo kopirajte sljedeći tekst u internetski preglednik: https://eojn.nn.hr/SPIN/APPLICATION/IPN/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?id=1386478