Smjena "A" (1. - 4. r. ujutro, 5. - 8. r. popodne)
Smjena "B" (5. - 8. r. ujutro, 1. - 4. r. popodne)
Zaštita privatnosti:
"Sigurna škola"
"Za 1000 radosti" - "Na strani dobra"
SPOT Za 1000 radosti-Na strani dobra
Korisne poveznice:
Program: "Stvaraonica"
Mnoštvom kreativnih ekoloških aktivnosti učenici Osnovne škole Zlatar Bistrica obilježili su 3. svibnja 2019. g. integrirani nastavni dan i proslavili Dan škole.
Ekološke aktivnosti učenika razredne nastave
Ekološke aktivnosti učenika predmetne nastave
Kreativnim interaktivnim radionicama na temu ekologije i zaštite okoliša 3. svibnja 2019. g. održana je u OŠ Zlatar Bistrica integrirana nastava. Učenici prvoga razreda izložili su svoje ekoprojekte na kojima su marljivo radili tijekom godine. Naučili su kako pravilno odvajati otpad i u koju ga boju kante odlagati. Posadili su dva cvjetna vrtića koja krase ulaz škole, naučili vrste posađenog cvijeća te kako o njemu brinuti. Osmišljavanju abecede ekoporuka i ilustriraciji posvetili su se učenici drugih razreda kroz izradu Ekoslovarice. Učenici trećih razreda proširili su znanje o blagodatima i važnosti voća u pravilnoj i zdravoj prehrani te izrazili svoju kreativnost kroz izradu voćnih dekoracija.
U drugom dijelu integrirane nastave učenika 1. – 3. razreda održao se ekoprogram u kojem su učenici polaznici Dramske i Literarne skupine kroz glumu i izražajan govor dočarali planet Zemlju, ljepotu šume, što znači biti meteorolog, koji otpad pripada u koju kantu te kolika je uloga svih nas u očuvanju okoliša i planeta Zemlje. U sklopu ekoprograma učenici 3. a razreda predstavili su rođendansku čestitku Zemlji, dok su polaznici Ekološke skupine, tim Kockavica i tim Pjegavi daždevnjak, odmjerili svoje snage u znanju o ekologiji i očuvanju Zemlje sudjelovanjem u ekokvizu. Natjecatelji su pokazali zavidno znanje te dobili zaslužene pohvalnice i diplome. Program je završio prikazom nagrađenog videouratka „Za cVRkuTavi ekovrt!“ u kojem je prikazana volonterska ekoakciji učenika Škole, a koji je proglašen najboljim u sklopu projekta „Moj okoliš, moja budućnost!“.
Učenicima od četvrtoga do osmoga razreda cilj je bio urediti školski ekovrt, izraditi proizvode od korisnog otpada i proizvode na ekološkoj bazi, reciklirati otpad, potaknuti ljude na smanjenje korištenja plastičnih vrećica te osmisliti školsku ekohimnu. Učenici četvrtih razreda oslikavali su platnene vrećice s ekološkim motivima, a na poleđini vrećica ispisivali ekoporuke na engleskom i njemačkom jeziku koje su osmislili učenici 5. a i 6. razreda. U svaku vrećicu umetnuli su letak na temu štetnosti plastičnih vrećica i poruku zašto je bolje koristiti platnene vrećice, koje su osmišljavali i digitalno izrađivali učenici sedmoga razreda. Kako je Osnovna škola Zlatar Bistrica prva generacija ekoškola u Republici Hrvatskoj, učenici su odlučili uz školsku himnu osmisliti i ekohimnu Škole. Učenice sedmoga razreda napisale su stihove koje su potom i uglazbile, a učenici 5. b razreda od korisnog su otpada izrađivali ekoglazbala koja će ekohimni prilikom izvedbe dati posebnu notu. Osim otpada koji svira, izrađivali su i prikaze pejzaža i zagorskih kućica od prirodnih materijala. O štetnosti pesticida i raznih osvježivača, omekšivača i sredstva za čišćenje više su saznali učenici šestoga razreda. Ponovivši mjerne jedinice i važnost preciznosti kod izračuna, mjerenja i vaganja, izradili su biopesticid za biljke, ekoosvježivač prostora, ekosredstvo za čišćenje i ekoomekšivač. Učenici 5. a razreda koristeći digitalne tehnologije učili su o povijesti papira i važnosti recikliranja, a potom su odmjerili snage u znanju odigravši kviz. Naučivši faze recikliranja papira iskušali su se u samom postupku recikliranja korištenih papirnatih ručnika za brisanje ruku i novinskog papira. Edukativni video o korisnosti kukaca u voćnjaku i vrtu pogledali su učenici osmoga razreda te u školskome vrtu izradili hotel za kukce. Učenici sedmoga razreda posadili su nove biljke, izradili i oslikali natpis za vrtnu ogradu i hotel za kukce te obojali sanduke u koje će posaditi vrtne i cvjetne gredice. Vrste zasađenih biljaka u vrtu proučili su učenici osmoga razreda, a potom izrađivali digitalne sadržaje i QR kodove koje će postaviti na daščice uz gredice.
1. razred - CVJETNI VRTIĆI
2. a i 2. b - EKOSLOVARICA
3. a i 3. b - VOĆNE DEKORACIJE
4. a i 4. b - OSLIKAVANJE PLATNENIH VREĆICA
5. a - RECIKLIRANJE PAPIRA
5. b - EKOINSTRUMENTI
5. b - PEJZAŽI OD DRVA
6. razred - BIOPESTICID, EKOOMEKŠIVAČ, EKOSREDSTVO ZA ČIŠĆENJE I EKOOSVJEŽIVAČ
7. razred - LETAK O ŠTETNOSTI PLASTIČNIH VREĆICA
7. razred - EKOHIMNA
7. razred - NATPIS ZA VRTNU OGRADU, SANDUCI ZA CVIJEĆE I SADNJA U ŠKOLSKOME VRTU
8. razred - HOTEL ZA KUKCE