preskoči na sadržaj

Osnovna škola Zlatar Bistrica

Login
e-Dnevnik i e-Potvrde

ORGANIZACIJA RADA

 

Smjena "A" (1. - 4. r. ujutro, 5. - 8. r. popodne)

Smjena "B"  (5. - 8. r. ujutro, 1. - 4. r. popodne)

Školsko zvono
 
 
Prijevoz učenika
Termini informacija

Pogledajmo...

  

 

      "Sigurna škola"

"Za 1000 radosti" - "Na strani dobra"

SPOT Za 1000 radosti-Na strani dobra

 

Korisne poveznice: 

         Program: "Stvaraonica"

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Iskustveno učenje: STREAM FoRest kamp
Autor: Marina Dinjar, 21. 5. 2024.

Učenici polaznici izvannastavne aktivnosti Radoznalci proveli su u pratnji stručnih suradnica socijalne pedagoginje Anamarije Herceg i pedagoginje Marine Dinjar 17. – 18. svibnja 2024. g. u STREAM FoRest kampu na području Marije Bistrice. Domaćini i organizatori kampa bili su gosp. Tomislav Sušinjak i gđa Valentina Hršak, osnivači udruge „Čudesna šuma“, koji su u suradnji sa Savezom izviđača Hrvatske vodili iskustvene aktivnosti za učenike. 

Više pod opširnije.


Učenici su sudjelovanjem u izviđačkim radionicama naučili kako na siguran i koristan način izraditi ložište, paliti vatru u prirodi, koristiti alate za preživljavanje u prirodi i izraditi sklonište. Izradili su svoju zastavu te zapalili logorsku vatru kako bi se ugrijali i pripremili večeru, tzv. „kamenu juhu“. Kuhanju večere prethodila je  priprema namirnica. Nakon zajedničke pripreme obroka u prirodi slijedilo je okupljanje oko ložišta i objedovanje, uz neizvjesnost zašto večera nosi naziv kamena juha. Okupljeni oko ložišta na otvorenoj vatri pekli su kobasice i sljezove kolačiće, dijeleći doživljaje prvoga dana kampa. Tijekom noći bilo je organizirano dežurstvo učenika i održavanje vatre. Osluškujući zvukove iz prirode, neki su spavali, neki nisu, no doživljaj boravka i spavanja na otvorenom noću bilo im je jedinstveno iskustvo. Nakon buđenja, higijene i doručka, razmjenjivali su iskustvo provedene noći na otvorenom, a potom sudjelovali u timskim aktivnostima u šumi.

 

Sudjelovanjem u kampu učenici su iskusili jedinstveni doživljaj discipline i ponašanja u kampu, ponašanja u suglasju s prirodom, jačali timski duh i suradništvo, spoznali važnost zajedništva i dijeljenja, stjecali osnovne životne vještine i pomicali vlastite granice. Kroz doživljajnu pedagogiju učenici prirodno pristupaju situacijama i sami pronalaze rješenje za problem, uz blagotvoran učinak prirode na njihovo duhovno, mentalno i psihičko zdravlje.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju