« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U našoj se školi, već po tradiciji, svake godine obilježava datum posvećen našem planetu, pa je tako bilo i ove godine. U četvrtak, 22. travnja 2010. godine planirali smo i realizirali nekoliko različitih aktivnosti koje su provedene u sklopu nastave ili u radionicama, a s ciljem povezivanja različitih nastavnih sadržaja koji ističu važnost očuvanja planete Zemlje i njezin utjecaj na život.
Pored uređenja (čišćenja) okoliša škole i sadnje drveća provedene su sljedeće aktivnosti:
-Eko grupa naše škole je izradila izvješće o stanju okoliša pod nazivom „Kako su čisti moji Zmijavci“,
- U sklopu nastave tehničke kulture učenici su počeli s radom na izradi sunčanog sata,
- Na nastavi hrvatskog jezika učenici su radili na temu „Voda u 21. stoljeću“, a za motivacijski dio im je poslužila pjesma Dobriše Cesarića „Slap“.
- Na temu „Što nam se to događa?“ učenici su imali korelaciju iz povijesti, geografije i informatike pa su razmišljali o učestalosti potresa, pojavama poplava, odrona, klizišta, učestalih klimatskih promjena, a pitali su se da li dolazi do globalnog zatopljenja ili novog ledenog doba,
- Na temu „Zemlja pamti sve“ provodila se korelacija iz biologije, kemije,
vjeronauka i prirode. Ovdje se razmišljalo o alergijama, „novim“ bolestima, stilovima života (suvremeno u odnosu na tradiciju), hrani i piću („Što se promijenilo?“), te, na kraju raspravljali na temu „Imamo li četiri godišnja doba?“,
- U sklopu likovne kulture učenici su radili na temu „Nije svaki otpad smeće“ pa su izrađivali radove od odbačenih materijala
- U nastavi TZK na temu „Zdravim duhom do zdravog tijela“ učenici su izveli „Kros za Zemlju - 20 minuta oko Zmijavaca“ koji će, nadamo se, postati tradicionalna trka.
Sve navedeno se događalo isključivo radi poticanja poželjnog ponašanja u očuvanju našeg planeta, a ove godine je, kako vidimo, u našoj školi zaista bilo sadržajno i poučno.
Inicijator i idejni vođa svega je naš pedagog Ante Karin.