Nacionalna oznaka kvalitete za e-Twinning projekt “Primjena matematike”
Autor: Dragana Čubrilo Bila, 1. 9. 2024.
Međunarodni e-Twinning projekt koji smo proveli u našoj školi dobio je priznanje koje
dodjeljuje Nacionalna služba za podršku (NSS). Učenici petih i osmih razreda Osnovne škole Zorke Sever i njihova učiteljica matematike Elvisa Sekulić nagrađeni su Nacionalnom oznakom kvalitete za svoj rad na projektu „Primjena matematike“.
Tim zadužen za ocjenjivanje e-Twinning projekata utvrdio je kako su tijekom provedbe Primjene matematike (koji je uključen u kurikul matematike) korištene pedagoške inovacije. “Primjena matematike” je e-Twinning projekt s multidisciplinarnim pristupom kojim se željelo učenicima pokazati da je matematika svuda oko nas. Njegov je cilj bio pomoću istraživanja i kreativnosti poboljšati usvojenost ishoda u kurikulu matematike, ali i povezanost sa svim ostalim nastavnim predmetima te međupredmetnim temama. Učenici su obilježili različite datume tijekom godine usvojenim matematičkim sadržajima. Projekt je nizom aktivnosti potaknuo kreativno razmišljanje, razvijanje kritičkoga mišljenja i usvajanje vještine rješavanja problema. Škole koje su sudjelovale u navedenom projektu su: OŠ Dobriše Cesarića i OŠ Ivana Filipovića iz Osijeka, OŠ doktora Dragiše Mišovića iz Čačka, OŠ Petra Preradovića i OŠ Bartula Kašića iz Zadra, OŠ Novska, OŠ Koste Abraševića iz Beograda, OŠ Mome Stanojlovića iz Kragujevca, OŠ Rajić, OŠ Vladimira Nazora iz Vinkovaca i OŠ Zorke Sever iz Popovače.
Čestitamo našim učenicima i mentorici na osvojenoj nagradi!
Predstavljanje tableta (CC BY-NC-SA).pdf
Postavljanje APN-a na tablet ure aju.pdf
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Obrazovni portali |
> CarNet |
> Dabar |
> Loomen |
> EMA |
> eTwinning |
> Ettaedu |
> Agencija za odgoj i ... |
> Open schools for ope... |