Samovrednovanje rada Osnovne škole Zorke Sever u Popovači
Autor: Zvijezdana Žigolić Južvak, 31. 5. 2021.
U mjesecu svibnju 2021. godine provedeno je prvo samovrednovanje rada škole od njezina otvorenja u rujnu 2018. godine. Za provedbu samovrednovanja koristili smo Vodič za provedbu samovrednovanja u osnovnim školama. Urednica spomenutog vodiča je dr. sc. Jasmina Muraja, načelnica Odjela za promicanje kvalitete obrazovanja u Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja.
U Vodiču za provedbu samovrednovanja u osnovnim školama istaknuti su sljedeći elementi:
„Samovrednovanje škola je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti rada škole. Koristi se kao bitan instrument za jačanje kapaciteta škole te za napredak, razvoj i uspjeh svih dionika odgojno-obrazovnog procesa. To je proces profesionalne refleksije kroz koji škole dobro upoznaju same sebe i pronalaze najbolje načine za unaprjeđenje svoga rada. Samovrednovanje omogućava djelatnicima škola da procijene kvalitetu svoga poučavanja i razrednog ozračja uvažavajući kontekst užeg - školskog i šireg - društvenog, socijalnog i kulturalnog okruženja.“
Isto tako, važno je napomenuti kako se procesom samovrednovanja nastoje ponuditi odgovori na tri temeljna pitanja:
1. Koliko je dobra naša škola?
2. Kako to znamo?
3. Što učiniti da budemo još bolji?
Također, u Vodiču za provedbu samovrednovanja u osnovnim školama navedeni su i višestruki ciljevi koje itekako valja spomenuti:
• potaknuti otvorenu raspravu o kvaliteti odgoja i obrazovanja na razini škole sa svim dionicima odgojno-obrazovnoga procesa (učitelji, roditelji, učenici…) te dobiti njihovo mišljenje o mogućim strategijama unaprjeđenja kvalitete
• uvidjeti koje su jake strane i koja područja rada treba unaprijediti
• razviti realističan i efikasan plan razvoja kao i strategiju za unaprjeđenje kvalitete rada škole koji će postati dio godišnjega plana rada škole
• omogućiti školi da na temelju razvojnoga plana nastavi sustavno praćenje kvalitete rada škole.
Koristeći model upitnika s navedene poveznice (https://www.ncvvo.hr/samovrednovanje-u-osnovnim-skolama/), Tim za kvalitetu rada Osnovne škole Zorke Sever izradio je sljedeće upitnike:
- Upitnik za učenice i učenike od 5. do 8. razreda
- Upitnik za roditelje učenica i učenika od 5. do 8. razreda
- Upitnik za učiteljice i učitelje razredne nastave, edukatore-rehabilitatore u PRO i OOS
- Upitnik za učiteljice i učitelje predmetne nastave
- Upitnik za roditelje učenica i učenika od 1. do 4. razreda
- Upitnik za učenice i učenike od 1. do 4. razreda
- Upitnik za ravnateljicu, stručne suradnice i administrativno osoblje
Samovrednovanjem rada naše škole želimo unaprijediti razinu kvalitete škole, uvažiti konstruktivne kritike i prijedloge naših učenika, roditelja i učitelja te dosljednim i kvalitetnim radom ispuniti različita očekivanja, ali i usmjeriti naše učenike na putu prema znanju, kompetentnosti, uspjehu i konkurentnosti.
Ravnateljica Zvjezdana Martinec, prof.
Rezultati anketa:
Predstavljanje tableta (CC BY-NC-SA).pdf
Postavljanje APN-a na tablet ure aju.pdf
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Obrazovni portali |
> CarNet |
> Dabar |
> Loomen |
> EMA |
> eTwinning |
> Ettaedu |
> Agencija za odgoj i ... |
> Open schools for ope... |