« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
SLUŽBENI IZVORI INFORMACIJA
ODLUKA O UPISU UČENIKA U 1. RAZRED SŠ
KALENDAR ZA UPISE U SREDNJE ŠKOLE
Kalendar - Redoviti kandidati i kandidati izvan redovitog sustava obrazovanja RH
Kalendar - Kandidati s teškoćama u razvoju
Kalendar - Kandidati za upis u razredne odjele za sportaše
REDOVNI UČENICI - PUBLIKACIJA Idemo u srednju!
CARNET Helpdesk KANAL NA VIBERU
Ovim putem pozivamo sve zainteresirane kandidate, njihove roditelje, razrednike i druge dionike upisnog procesa u srednje škole da se pridruže info-kanalu o e-upisima pokrenutom na Viberu.
Kanal je pokrenuo CARNET Helpdesk, a na njemu ćemo vas obavještavati o svim važnim rokovima i čestim pitanjima koja pristignu na CARNET-ov Helpdesk. Kanalu se možete pridružiti putem ove poveznice ili skeniranjem QR koda:
OSTALI IZVORI INFORMACIJA
U četvrtak, 7. svibnja 2015. učenici 4. r. iz PŠ Cerić predstavili su veće projekte u kojima su sudjelovali. Taj je dan odabran jer je eTwinning slavio svoj 10. rođendan.
eTwining je jedna od aktivnosti programa Erasmus+, a služi nastavnicima i učenicima za upoznavanje i suradnju s kolegama iz hrvatskih i europskih škola.
Od 2013. do 2015. 26 učenika iz Cerića i njihova učiteljica Marica Jurec sudjelovali su u mnoštvu različitih nacionalnih i međunarodnih projekata. Teme projekata bile su vezane uz zdravstveni i građanski odgoj i obrazovanje, kao i uz redovni nastavni plan i program.
Predstavljeni su sljedeći projekti:
RECIPES FOR KIDS – U projektu je sudjelovalo 178 razreda iz 37 država. Cilj projekta bio je poučiti djecu i mlade o zdravoj prehrani i zdravom načinu života.
LOVE OUR TOWN – U projektu su sudjelovale škole iz Italije, Španjolske, Turske, Poljske i Hrvatske. Predstavili smo Vinkovce – najstariji europski grad.
Popratili smo 22. zimske olimpijske igre različitim aktivnostima na nastavi tijekom dva tjedna.
GLAGOLJAM – Cilj ovog nacionalnog projekta je učenje glagoljske azbuke i dopisivanje na glagoljici s ostalim sudionicima projekta.
100. DAN ŠKOLE – 12. veljače obilježili smo 100. dan nastave istraživanjem koliko šećera ima u 100 g stotinu proizvoda koje svakodnevno konzumiramo.
MEMENTO PRIJATELJSTVA – Kroz projekt se razvijaju aktivne kompetencije građanskog odgoja i obrazovanja i usvajaju pojmovi: pravednost, autoritet, zajednica, problem, rješavanje problema, načini pravedne podjele, prekršaj – povreda pravila i donošenje odluka.
POVIJESNE OSOBE MOGA KRAJA – Kroz projekt učenici razvijaju ljubav prema svom zavičaju i poštovanje prema ljudima koji su ostavili neizbrisiv trag u povijesti svoga zavičaja i šire. Partnerima u projektu predstavili smo značajne osobe Vinkovaca.
POD ZAŠTITOM UNESCO-a – U projektu, uz nas, sudjeluju i škole iz Španjolske, Italije i 2 škole iz Grčke. Zadatak projekta je istražiti i predstaviti partnerima prirodne ljepote, povijesne lokacije i dio nematerijalne baštine koju je zaštitio UNESCO.
HANDS ACROSS THE WATER – projekt u kojem sudjeluju, uz nas, i učenici 7. i 8. razreda iz Nuštra te studenti Učiteljskog fakulteta u Oneonti, New York, USA. Tema projekta je usporedba školskih sustava Hrvatske i Amerike.
Učenici su samostalno pripremili prezentacije te, uz malu tremu, hrabro stali ispred ravnateljice škole Dobrile Ereš, učiteljica Marinele i Mirje, svojih roditelja i prijatelja i prikazali svoj uradak.
Zanimljiv dio prezentacije bilo je predstavljanje bećarca koji je odnedavno također na UNESCO-voj listi nematerijalnog kulturnog dobra RH.
Uz prezentaciju projekata učenici su pripremili i izložbu svojih radova koji su nastali tijekom rada na projektima.
Ovakvim načinom rada kod učenika se razvija istraživački rad, samostalnost u izlaganju i prezentaciji te suradnja na zajedničkom projektu, prevladava se strah od javnog nastupa, usavršavaju se govorne sposobnosti na hrvatskom i engleskom jeziku,…
Više o ovim projektima možete pronaći na:
https://goo.gl/KhaoFO
https://goo.gl/Tk6LhA