« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
SLUŽBENI IZVORI INFORMACIJA
ODLUKA O UPISU UČENIKA U 1. RAZRED SŠ
KALENDAR ZA UPISE U SREDNJE ŠKOLE
Kalendar - Redoviti kandidati i kandidati izvan redovitog sustava obrazovanja RH
Kalendar - Kandidati s teškoćama u razvoju
Kalendar - Kandidati za upis u razredne odjele za sportaše
REDOVNI UČENICI - PUBLIKACIJA Idemo u srednju!
CARNET Helpdesk KANAL NA VIBERU
Ovim putem pozivamo sve zainteresirane kandidate, njihove roditelje, razrednike i druge dionike upisnog procesa u srednje škole da se pridruže info-kanalu o e-upisima pokrenutom na Viberu.
Kanal je pokrenuo CARNET Helpdesk, a na njemu ćemo vas obavještavati o svim važnim rokovima i čestim pitanjima koja pristignu na CARNET-ov Helpdesk. Kanalu se možete pridružiti putem ove poveznice ili skeniranjem QR koda:
OSTALI IZVORI INFORMACIJA
U 1. i 2. razredu u PŠ Cerić u četvrtak, 10. ožujka proveden je projekt „Igrajmo se jezikom“ u kojem su sudjelovali učenici sa svojim roditeljima. Različite zanimljive aktivnosti kroz radionice provele su učiteljice Eva Dakić, Marinela Ivić, Marica Jurec i studentice na praksi Mirna Bradarić i Snježana Anđelić.
U 1. razredu aktivnosti su bile podijeljene u dva dijela. Najprije su učenici i roditelji bili podijeljeni u 3 skupine i svakih 10 minuta su mijenjali zadatak. U aktivnosti se uključila i učiteljica engleskog jezika te je jedan zadatak bio na engleskom jeziku.
Zadaci su bili: otkrivamo sliku, smišljamo riječi od nasumično odabranih slova i pišemo priču koristeći zadane predmete.
U drugom dijelu su učenici i roditelji bili podijeljeni u 3 skupine i igrali igru Kolo sreće otkrivajući slova i pogađajući različite rečenice.
Učenici i roditelji u 2. razredu zabavili su se dramatizirajući basne igrom prstima uz glasovno izražavanje (Prstosusreti), animiranjem vrećica u dramatizaciji priče Svinja u trgovini te glumili bajku Snjeguljica koristeći riječi vaka, vaka. Igrali su i igru Memory spajajući u parove pisca i naslov djela iz lektire, rješavali križaljke, odgonetali zagonetke u stihu i pisali akrostih.
Svi su se jako dobro zabavili.
Projekt je osmislila učiteljica Marica Jurec i uz pomoć Udruge učitelja razredne nastave Zvono pokrenula se cijela učiteljska zajednica te se projektu priključila i predmetna nastava i profesori Učiteljskog fakulteta.
Želju da svi zajedno pristupimo jezičnim sadržajima putem igre potaknula je i misao profesorice UFZG-a: Upravo je stoga oblikovana i jezična igra čiji je cilj ovladavanje jezika i njegovih sadržaja kroz različite igre koje potiču pisano i usmeno izražavanje, ovladavanje sadržajima gramatike i pravopisa koji su vrlo često djeci osnovnoškolske dobi nezanimljivi, nerazumljivi i teški. Međutim, koliko god govorili o važnosti igre, istraživanja pokazuju (Aladrović Slovaček, 2011.) da se djeca u školi ne igraju često, tj. da se samo 15 posto učenika mlađe školske dobi u nastavi hrvatskoga jezika igra i kroz igru uči. S druge strane, učitelji su svjesni važnosti provođenja različitih metoda i načina učenja te važnosti provođenja igre u nastavi hrvatskoga jezika, no često zbog potrebe ulaganja dodatnoga truda i napora igru ne provode.
U projektu je sudjelovalo 100 učiteljica sa svojim učenicima iz cijele Hrvatske, a pridružile su se i učiteljice iz regije i Hrvatska škola iz Berlina te smo na taj način na aktivan i zanimljiv način obilježili Mjesec hrvatskoga jezika.
Nadamo se još većem odazivu sljedeće školske godine.