« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
SLUŽBENI IZVORI INFORMACIJA
ODLUKA O UPISU UČENIKA U 1. RAZRED SŠ
KALENDAR ZA UPISE U SREDNJE ŠKOLE
Kalendar - Redoviti kandidati i kandidati izvan redovitog sustava obrazovanja RH
Kalendar - Kandidati s teškoćama u razvoju
Kalendar - Kandidati za upis u razredne odjele za sportaše
REDOVNI UČENICI - PUBLIKACIJA Idemo u srednju!
CARNET Helpdesk KANAL NA VIBERU
Ovim putem pozivamo sve zainteresirane kandidate, njihove roditelje, razrednike i druge dionike upisnog procesa u srednje škole da se pridruže info-kanalu o e-upisima pokrenutom na Viberu.
Kanal je pokrenuo CARNET Helpdesk, a na njemu ćemo vas obavještavati o svim važnim rokovima i čestim pitanjima koja pristignu na CARNET-ov Helpdesk. Kanalu se možete pridružiti putem ove poveznice ili skeniranjem QR koda:
OSTALI IZVORI INFORMACIJA
Ovih dana se učenice šestih razreda naše škole imaju priliku uključiti u program „Klub za cure“. Radi se o preventivnom programu dizajniranom posebno za djevojčice, a cilj mu je međusobno povezivanje, podrška i osnaživanje.
Kroz zabavne i edukativne radionice djevojke će imati priliku ojačati samopouzdanje i samopoštovanje, te steći komunikacijske i socijalne vještine koje su potrebne za lakše i uspješnije snalaženje u svakodnevnim situacijama u školi, među vršnjacima i u obitelji. Voditeljica programa je Karolina Burek Bilokapić, socijalna pedagoginja.
Do sada su u sklopu programa održane dvije radionice. Na prvom susret djevojčice su, uz zabavu, učenje i međusobno bolje upoznavanje, odlučile da 'Klub za cure' bude sigurno mjesto, gdje će njegovati brižne i podržavajuće odnose. Pokazale su spremnost da zajedno, kroz igru i razgovor nauče nešto o sebi i drugima te primjene nova znanja u svom druženju s drugim učenicima.
Na drugom susretu zasukali smo rukave i bavili se ozbiljnom temom, vršnjačkim nasiljem među djevojčicama. Ignoriranje, ogovaranje, širenje glasina, vrijeđanje, omalovažavanje, pisanje zlobnih poruka oblici su nasilnog ponašanja kojem su djevojke često izložene. Kroz vođenu diskusiju i igranje uloga analizirali smo zašto se neke djevojčice ponašaju nasilno i kako je biti u ulozi žrtve, nasilnika ili promatrača. Djevojčice su vrlo ozbiljno pristupile ovoj osjetljivoj temi te zaključile kako omiljene i popularne u društvu mogu postati i činjenjem dobrih djela, duhovitošću te isticanjem osobnih kvaliteta.
Veselimo se novim susretima gdje ćemo aktivno razvijati pozitivnu sliku o sebi, maštu i kreativnosti, sposobnost razumijevanja vlastitih osjećaja i potreba, empatiju, osjetljivost na osjećaje drugih, odgovornost i sposobnost upravljanja vlastitim postupcima te zajedništvo i suradnju.