« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1. a razred i učiteljica Kristina Barić su se uključili u eTwinning projekt 100. dan škole. To je projekt Udruge hrvatskih učitelja razredne nastave Zvono i obuhvatio je na nacionalnoj razini učenike i učitelje od 1. do 4. razreda koji su kroz odabrane sadržaje obilježili 100. dan u školi. Obilježili smo ga u petak, 9. veljače na 100. dan od polaska učenika u školu. Time želimo potaknuti ljubav prema školi, školovanju i zanimljivom projektnom danu koji provodimo.
Popis aktivnosti
1. aktivnost
Dan smo započeli u sportskoj dvorani izvodeći 100 vježbi. To nam se jako svidjelo, nismo se previše ni umorili.
2. aktivnost
Izradili smo naočala u obliku broja 100 koje smo iskoristili za fotografiranje.
3. aktivnost
Podijelili smo se u 5 skupina. Svaka skupina je dobila sličice ispod kojih je trebalo napisati što sličica prikazuje. Svaka ta riječ u sebi sadrži riječ STO. Kroz tu aktivnost naučili smo i nekoliko novih riječi (postolar, kostobrani, stope,stoka i jastog).
4. aktivnost
Pažljivo čitajući upute nacrtali smo Stotka, neobično biće sa 100 dijelova.
5. aktivnost
Proveli smo malo natjecanje. Natjecali smo se tko će u 100 sekundi točno riješiti najviše zadataka zbrajanja i oduzimanja do 10.
1. mjesto s 30 točnih zadataka osvojio je Bruno Tušek,
2. mjesto s 29 točnih zadataka Leon Beganić i
3. mjesto s 27 točnih zadataka Joshua Šarčević.
Svatko od njih dobio je i nagradu kojoj su se jako razveselili.
6. aktivnost
Za kraj dana smo zamišljali kako bismo izgledali kao stogodišnjaci pa je svatko sebe tako i nacrtao.
7. aktivnost
Na kraju svakog projekta pa tako i ovog, provodimo evaluaciju. Svi su ocijenili svaku od aktivnosti ocjenom od 1 do 5. Velika većina aktivnosti je dobila izvrsnu ocjenu. Nekoliko slabih ocjena su dobile zahtjevnije aktivnosti koje se nisu svima svidjele (natjecanje u zbrajanju i oduzimanju te pisanje riječi koje u sebi sadrže riječ STO).
Tekst i fotografije: Kristins Barić, dipl. učitelj