« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Za učenike četvrtih razreda naše škole organizirana je na Bačvicama u Splitu Škola u prirodi. Polazak je bio u utorak 11. rujna 2012., a povratak u nedjelju 16. rujna 2012. u kasnim večernjim satima. Školi su nazočili učenici centralne škole i područne škole Vetovo s učiteljicama Marijom i Ružicom.
Škola u prirodi odvijala se uistinu u prirodi. Svi dani i večeri bili su maksimalno ispunjeni različitim aktivnostima. Čitavo vrijeme bilo je ispunjeno korisnim sadržajima. Poslijepodnevni sati bili su namijenjeni kupanju i sunčanju na elitnoj pješčanoj plaži Bačvice, a za kišnih popodneva bilo je organizirano kupanje na bazenima VK Jadran. Učenici su uživali kupajući se i igrajući u sitnom pijesku gradeći u njemu različite oblike.
Svako prijepodne imalo je drugačiji sadržaj. Upoznali su Pomorski muzej grada Splita, povijesne znamenitosti grada s nezaobilaznom Dioklecijanovom palačom, splitsku rivu, ulicu Pusti me proći, Grgurev spomenik, Prokurative…
Svakako će djeci ostati neizbrisivo u sjećanju posjet spilji Vranjači, o kojoj je jedan učenik u zabilješkama zapisao da je „neizrecive ljepote“. Stara je nekoliko milijuna godina i u njoj su vidljiva sva čudesna djela Božjih ruku. Djeca su uživala i u vožnji trajektom do Supetra na otoku Braču gdje su se upoznala s ljepotom mjesta i čistoćom mora. Jednako ih je oduševio i Trogir, grad pod zaštitom UNESCO-a kao i obilazak Poljuda, najljepšeg nogometnog stadiona u našoj domovini.
Večeri su bile zanimljive. Bilo je tu večeri pokazivanja talenta, ludih frizura, pidžama party, disko…
Veliku odgojnu vrijednost imao je zajednički boravak u spavaonicama, uređenje soba, dežurstvo u blagovaonici… gdje su se usvajale mnoge pozitivne navike: radne, higijenske, poštivanje dogovora, pravila zajedničkog života, život u slozi i razumijevanju, izvršavanje preuzetih obveza, uljudnost, kultura ponašanja. Naše djevojčice dobile su pohvalnicu za najuređeniju sobu u odmaralištu. Isto tako razvijao se i njegovao odnos učenika i učiteljica koji je bio topliji, nježniji, pun razumijevanja, uvažavanja i međusobnog poštovanja. Učiteljice su učenicima bile učiteljice, prijateljice, majke, pomoćnice, suradnice, boraveći uz njih 24 sata dnevno.
Sretni i zadovoljni, ispunjeni novim znanjima, iskustvima i navikama, vratili su se nakon osmosatne vožnje kućama u zagrljaj majkama koje su ih nestrpljivo i s ljubavlju iščekivale.
tekst napisala: učiteljica Marija Kukić