Redni broj sata | Početak | Završetak |
0. | 7:10 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | 10:25 | 10:45 |
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
8. | 14:05 | 14:50 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Od početka ove školske godine, u našoj školi se provodi Projekt Biosigurnost i biozaštita. Projekt je pokrenut u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj, a nositelji projekta su Klinika za infektivne bolesti „Dr. Fran Mihaljević“, Zagreb, Hrvatsko društvo za biosigurnost i biozaštitu u partnerstvu sa OŠ Vijenac iz Osijeka. Voditeljica projekta je prof. dr. sc. Alemka Markotić, dr. med., a nacionalni koordinator za osnovne i srednje škole je mr. sc. Maja Kassa, prof.
Naša škola je jedna od 120 škola koje su se prijavile za sudjelovanje u ovom pilot-projektu, a koji se provodi u sklopu izvannastavne aktivnosti pod nazivom Biosigurnost i biozaštita. Voditeljice aktivnosti su učiteljice biologije i kemije Linda Jurkić, Matea Popović i Nada Prce. Aktivnost se provodi 1 sat tjedno putem Teamsa. U aktivnosti sudjeluje 26 učenika 7. i 8. razreda.
Izbijanjem pandemije uzrokovane virusom SARS-CoV-2 edukacija učenika o biosigurnosti i biozaštiti se pokazala veoma važnom. Učenici sa svojim učiteljima-mentorima putem digitalne platforme Teams obrađuju sadržaje i svladavaju planirane ishode koji se nalaze u sklopu Kurikuluma izvannastavne aktivnosti Biosigurnost i biozaštita. Planirane ishode učenici ostvaruju kroz istraživački rad, učenje putem rješavanja problema, izradu plakata, prezentacija, rješavanje kvizova i sl., a usvojena znanja preko satova biologije prenose i drugim učenicima. Na kraju nastavne godine je planirano natjecanje u stečenim znanjima te prezentacija rezultata najboljih istraživačkih radova i postera.
Učenici su do sada sudjelovali u svakoj zadanoj aktivnosti te su upoznali značenje pojmova biosigurnost i biozaštita, pregledali emisiju Borci protiv koronavirusa, upoznali zaštitnu opremu koja se koristi u radu sa opasnim uzročnicima bolesti kao i uvjete rada sa opasnim materijalima u BSL (biosigurnosni laboratoriji), upoznali i crtali simbol za biohazard, proučili o zaraznim bolestima i njihovim uzorčnicima kao i o zaštiti od njih, upoznali emergentne i reemergentne zoonoze, Kalendar cijepljenja u RH, epidemiološki Vogarlicov lanac i dr.
Nakon svake edukacije, učenici šalju svoje radove na zadanu aktivnost. Neke od radova možete pregledati preko postavljenih poveznica:
Plakat o zaraznim bolestima u digitalnom alatu Piktochard https://bit.ly/3lWfrYW
Prezentacije o zaraznim bolestima https://bit.ly/395GNbm, https://bit.ly/3fzXf57
Zoonoze i Kalendar cijepljenja https://bit.ly/2UN8wp3 , https://bit.ly/3982uHQ
Prekidanje Vogarlicova lanca https://bit.ly/33aH6xP , https://bit.ly/3lVUPA1
Po završetku nastavne godine učenici će sudjelovati na nacionalnom natjecanju.