Redni broj sata | Početak | Završetak |
0. | 7:10 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | 10:25 | 10:45 |
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
8. | 14:05 | 14:50 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U tjednu od 21. do 28. studenoga 2021. učiteljice Đurđica Bender i Marina Marega Selecki pohađale su strukturirane tečajeve za učitelje na Europass Teacher Academy u Firenci.
Učiteljica Đurđica Bender uspješno je završila tečaj pod nazivom The 4Cs: Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in Schools. U vremenu brzih i kontinuiranih promjena u svim područjima ljudskog djelovanja zadaća obrazovanja je omogućiti razvoj ključnih kompetencija koje su nužne za život u 21. stoljeću kako bi mladi ljudi uspješno odgovorili na izazove vremena u kojem žive. Tečaj je polaznicima omogućio stjecanje znanja i jačanje sposobnosti implementiranja nastavnih metoda koje potiču razvoj kreativnosti, kritičkog mišljenja, komunikacijskih i suradničkih vještina.
Učiteljica Marina Marega Selecki uspješno je završila tečaj pod nazivom Project-Based Learning (PBL) in the Classroom: Setup, Integration & Reflection. Kroz projektno učenje učenik postaje aktivni nositelj učenja, a učitelj preuzima mentorsku ulogu vođenja i usmjeravanja učenika u tom procesu. Tijekom tečaja polaznici su naučili kako projektno učenje integrirati u vlastito poučavanje, kako predmeta kojeg poučavaju, tako i u svakodnevni život škole.
Tijekom svojih mobilnosti učiteljice su ostvarile i niz kontakata s učiteljima iz različitih zemalja Europske Unije, razmjenjivale iskustva i upoznale obrazovne sustave država svojih kolega te uočile kako hrvatski učitelji u svom radu itekako prate suvremene trendove poučavanja. Svoja znanja primijenit će u projektnim aktivnostima u sklopu Erasmus+ projekta "Better Together", budućim školskim projektima i svakodnevnom radu te prenijeti stečena znanja svojim kolegama u školi i na Županijskim stručnim vijećima učitelja matematike i učitelja razredne nastave.