Redni broj sata | Početak | Završetak |
0. | 7:10 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | 10:25 | 10:45 |
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
8. | 14:05 | 14:50 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U ponedjeljak 25. travnja tijekom 3. i 4. sata održana je u 2. d razredu povodom Noći knjige još jedna radionica u okviru knjižničnog projekta Naša mala knjižnica. Radionica je održana na temu slikovnice „Jeti u kojega nitko nije vjerovao“ poljske književnice Asie Olejarczyk.
Na početku radionice knjižničarka Sandra Židan je učenicima čitala slikovnicu i pokazivala im ilustracije u njoj te im postavljala pitanja vezano uz sadržaj slikovnice kako bi učenici zadržali pažnju na sadržaju do kraja čitanja, a nakon toga su učenici uz knjižničarkinu pomoć otkrili glavnu poruku priče: da moramo vjerovati u sebe i u svoje prijatelje i biti dobri prema njima.
Zatim su učenici iz kreativnih knjižica naučili nešto više o samoj autorici priče, o ilustratorici Aleksandri Golebiewskoj i prevoditeljici Marti Agičić, a naučili su i neke zanimljive podatke o autoričinoj domovini Poljskoj(npr. koje je najčešće pseće ime u Poljskoj, da se u njoj nalazi jedan od najstarijih rudnika soli na svijetu te da iz nje dolazi 17 dobitnika Nobelove nagrade). Nakon toga su rješavali zadatke iz kreativne knjižice u okviru kojih su trebali obojiti poljsku zastavu, tražiti riječi u osmosmjerci, crtati, pisati, igrati se, plesati i razgovarati o pročitanom djelu. U ponedjeljak učenici nisu uspjeli riješiti sve zadatke iz kreativne knjižice(jer ih je bilo puno) te su dio zadataka dovršili i u utorak sa svojom učiteljicom Đurđicom Bender.
Zahvaljujemo našim vrijednim učenicima 2. d i njihovoj učiteljici Đurđici na sudjelovanju u radionici, a kako je izgledala radionica i knjiga koju smo čitali na njoj, možete vidjeti i na fotografijama u fotogaleriji.