Redni broj sata | Početak | Završetak |
0. | 7:10 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | 10:25 | 10:45 |
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
8. | 14:05 | 14:50 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Učenici sedmih razreda su svoju školsku učionicu na jedan dan zamijenili onom u prirodi te su nastavu biologije i matematike kao integrirane sate pratili u poznatom Masliniku na otoku Lokrumu. Tema nastave je bila plemenita periska (Pinna nobilis). Imali su zanimljivu radionicu od strane Javne ustanove Rezervat Lokrum kao i radionicu u timovima osmišljenu od svojih predmetnih učiteljica matematike i biologije Marine Marega Selecki i Nade Prce.
Nastavni sadržaji matematike o proporcionalnosti i biologije o raznolikosti i sitematizaciji živih bića, na prvi pogled nepovezivi, odlično su se integrirali kroz zanimljive sadržaje o našem najugroženijem školjkašu plemenitoj periski. Tako je matematički određena proporcionalnost volumena filtrirane vode i vremena koje je za to potrebno, godišnji rast, masa i duljina u ovisnosti o starosti jedinke dok je biologija dala odgovore o razlozima zbog kojih periska filtrira vodu, njezinim tjelesnim i ekološkim karakteristikama, kao i njezinoj taksonomiji u živom svijetu. Učenici su u timovima surađivali i vrijedno rješavali za njih pripremljene radne listove.
Nakon dvije radionice o ovom školjkašu, učenici su posjetili Botanički vrt, bilježili i fotografirali njima najzanimljivije biljke te su vrlo znatiželjni skupljali informacije o njima. Učenici su zadovoljni terenskom nastavom svojim kućama ponijeli vrlo korisna iskustva i trajna znanja.
Više fotografija možete pogledati u foto-galeriji ili na stranici projekta RaSTEMo u znanosti.