Redni broj sata | Početak | Završetak |
0. | 7:10 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | 10:25 | 10:45 |
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
8. | 14:05 | 14:50 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U petak, 25. kolovoza u našoj školi je održan Županijski stručni skup nastavnika i učitelja Kemije.
Učiteljice Kemije Nada Prce i Jelena Šutić Alaga održale su predavanje na temu Prilagodba nastavnih sadržaja i metoda za učenike s teškoćama. Učiteljice su svoje predavanje usmjerile na primjere iz prakse te su nakon prezentacije svojih radnih materijala održale radionicu i za ostale sudionike. Važnost razmjene materijala na ovu temu je velika tim prije jer je takvih materijala malo, a radni udžbenici za pomoć učenicima u radu često nisu dostatni.
Predavanje je održala i učiteljice Kemije Matea Popović s nastavnicom Kemije iz Gimnazije Metković Danom Svagušom na temu Kako provesti analizu vlastitog rada? s naglaskom na važnosti kolegijalnog opažanja. Također je provedena radionica za izradu upitnika za akcijsko istraživanje o razumljivosti formativnih bilješki.
Treće predavanje je održala nastavnica Kemije Linda Jurkić iz Gimnazije Dubrovnik s temom Upotreba mentalnih mapa kod utvrđivanja razine razumijevanja. Nastavnica je napravila osvrt na razliku između konceptualnih i umnih mapa te njihovu učinkovitost u procesu usvajanja nastavnih sadržaja kao i na kriterije vrednovanja izrade istih. Sudionici skupa su tijekom radionice izrađivali umnu mapu iz područja ekonomije te na temelju nje usuglašavali kriterije vrednovanja i postupke razlikovanja razina razumijevanja.