

| Redni broj sata | Početak | Završetak |
| 0. | 7:10 | 7:55 |
| 1. | 8:00 | 8:45 |
| 2. | 8:50 | 9:35 |
| 3. | 9:40 | 10:25 |
| Veliki odmor | 10:25 | 10:45 |
| 4. | 10:45 | 11:30 |
| 5. | 11:35 | 12:20 |
| 6. | 12:25 | 13:10 |
| 7. | 13:15 | 14:00 |
| 8. | 14:05 | 14:50 |





| « Prosinac 2024 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
| 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
| 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
| 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
| 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U petak 5. prosinca je u Osnovnoj školi „Župa dubrovačka“ već drugu školsku godinu za redom počela provedba projekta za poticanje čitanja kod učenika trećih razreda „Čitamo mi, u obitelji svi“ te se tako i naša škola pridružila 141 školi iz cijele Hrvatske koje sudjeluju u ovom zanimljivom i hvalevrijednom projektu. U provedbi projekta će osim knjižničarke Sandre Židan sudjelovati i učitelji i učiteljice trećih razreda- Ankica Čuić, Suad Brković, Luce Čučić i Đurđica BenderMasle, učenici trećih razreda, njihovi roditelji i ostali članovi njihovih obitelji(braća i sestre, djedovi i bake). Svrha projekta je poticanje čitanja kod učenika trećih razreda, obnova fonda školske knjižnice i promicanje čitanja kao važne sastavnice cjeloživotnog učenja. Projekt je osmišljen po načelu „putovanja“ knjižnične naprtnjače od jednog do drugog učenika 3. razreda: svakog petka jedan učenik nosi kući knjižničnu naprtnjaču i ona ostaje u njegovoj obitelji pet dana. U njoj se nalazi osam zanimljivih knjiga iz različitih područja, a roditelji i djeca određuju svaki dan barem 15 minuta ili pola sata za čitanje i razgledavanje knjiga. Nakon čitanja zajednički komentiraju pročitano i jedni drugima skreću pažnju na zanimljive i vrijedne dijelove knjiga, a svoje dojmove i mišljenja te lijepe doživljaje zajedničkog čitanja zapisuju u priloženu bilježnicu dojmova. Peti dan učenik vraća naprtnjaču u školu i desetak minuta prezentira svom razredu, učitelju i knjižničarki svoje dojmove te tako razvija svoje vještine usmenog izražavanja i potiče ostale učenike iz razreda na čitanje i izgradnju pozitivnog stava prema čitanju.Naprtnjača tako putuje kroz razred sve do kraja školske godine, odnosno dok se ne izredaju svi učenici koji žele sudjelovati u projektu. Krajem svibnja učenici koji su sudjelovali u projektu i njihovi roditelji će morati ispuniti online anketu koja će se nalaziti na web stranici škole te će na taj način moći izraziti svoje mišljenje o provedenom projektu. Nadamo se da će i ove godine naši učenici i njihovi roditelji uživati u čitanjuknjiga i zajedničkom druženju te da će naučiti puno novih i zanimljivih stvari, a koji su učenici prvi dobili naprtnjače i kako je izgledao njihov sadržaj, možete vidjeti u našoj foto-galeriji.