Redni broj sata | Početak | Završetak |
0. | 7:10 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | 10:25 | 10:45 |
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
8. | 14:05 | 14:50 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U petak 2. prosinca povodom Dana dubrovačkih branitelja je za vrijeme trećeg sata u holu naše škole održan za učenike od petog do osmog razreda sat povijesti u okviru kojega su branitelji Igor Guljelmović, Zoran Radić i Zdenko Bulić, koji je ujedno i predsjednik Udruge dubrovačkih logoraša, našim učenicima pričali kako je izgledao Domovinski rat na dubrovačkom području, što se za vrijeme njega događalo te kako je izgledalo njihovo zarobljavanje od strane neprijatelja i njihov boravak u logoru Morinj u Crnoj Gori. Učenici su imali priliku puno naučiti o Domovinskom ratu, ali i o životu zarobljenika u srpsko-crnogorskim logorima koji su morali živjeti u neljudskim uvjetima i trpjeti različite torture od strane neprijateljskih vojnika i čuvara.
Pred kraj sata naši su učenici priredili i jedno iznenađenje za naše branitelje- učenici 8. b su svi ustali i zajedno izrecitirali stihove posvećene slobodi iz drame „Dubravka“ našeg poznatog književnika Ivana Gundulića.
Nakon toga su učenici imali priliku postavljati pitanja našim gostima, a pitanja su bila najviše vezana uz detalje njihova života u logoru.
Na kraju sata se ravnatelj zahvalio našim gostima na njihovu dolasku i na satu koji su održali za našoj školi te napomenuo da njima danas nije bilo lako doći i pričati o svim tim strahotama koje su za vrijeme rata i zarobljeništva proživjeli pred velikim brojem ljudi te da trebamo biti zahvalni za slobodu u kojoj danas živimo jer je put do nje bio jako težak.
Fotografije sata povijesti možete pogledati u našoj foto-galeriji.