Redni broj sata | Početak | Završetak |
0. | 7:10 | 7:55 |
1. | 8:00 | 8:45 |
2. | 8:50 | 9:35 |
3. | 9:40 | 10:25 |
Veliki odmor | 10:25 | 10:45 |
4. | 10:45 | 11:30 |
5. | 11:35 | 12:20 |
6. | 12:25 | 13:10 |
7. | 13:15 | 14:00 |
8. | 14:05 | 14:50 |
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
U srijedu 20. ožujka je povodom Dana hrvatskoga jezika za vrijeme 2. sata u školskoj knjižnici održan kviz o životu i djelu poznatog hrvatskog književnika Vladimira Nazora. U njemu su sudjelovali učenici sedmih razreda: za 7. a su se natjecali Peri Adrian Puljić i Ivan Tomić, za 7. b Martina Balić i Petra Ljubimir, a za 7. c Matko Haićman i Ivana Zec. Na početku kviza je knjižničarka Sandra Židan pozdravila natjecatelje i objasnila im pravila rješavanja kviza: kviz je u obliku powerpoint prezentacije bio instaliran na kompjuterima u knjižnici, imao je 10 pitanja na koja su bila ponuđena 4 odgovora, a samo je jedan odgovor bio točan i uz odgovor za koji su učenici mislili da je točan, trebali su napisati znak +. Objašnjeno im je i da nije bitno kojom će brzinom riješiti kviz, nego koliko će točnih odgovora imati. Nakon što su im objašnjena pravila rješavanja, započeo je kviz i prvi su s rješavanjem završili učenici 7. a razreda, potom učenici 7. c, a zadnje su završile rješavati zadatke učenice 7. b. Nakon toga je knjižničarka pregledala što su učenici napisali i objasnila natjecateljima koji su točni odgovori te je nakon pregledavanja ustanovljeno da su 7. a i 7.c postigli jednak broj bodova- i jedan i drugi razred imali su 8 točnih i 2 netočna odgovora, dok je 7. b imao 5 netočnih i 5 točnih odgovora. Nakon toga je uslijedilo „pripetavanje“ u kojem je knjižničarka postavljala učenicima 7. a i 7. c pitanja o književnom radu Vladimira Nazora, a prvi su na pitanje ispravno odgovorili učenici 7. c(točnije učenica Ivana Zec) te je zbog toga tim 7. c proglašen pobjednikom kviza, a učenici 7. a su zauzeli 2. mjesto dok su učenice 7. b zauzele 3. mjesto. Čestitamo svim sudionicima kviza a posebno pobjednicima!
Kviz možete preuzeti ovdje