Dan škole 2011./12.
Autor: Administrator , 6. 3. 2012.
Uspješno obilježen Dan škole pod motom:
ŠIRENJE VIDIKA NA IZVORIMA NOVIH SPOZNAJA
Petak, 2. ožujka 2012. učenici i radnici naše škole zajedno s gostima obilježili su 20. godišnjicu naslovljavanja škole imenom hrvatskoga jezikoslovca i isusovca Bartola Kašića. Šestu godinu za redom „Dan škole“ se obilježava radno i slavljenički. Na početku radnog dana sve nazočne pozdravio je Jozo Matošević - ravnatelj škole, te ima zaželio ugodan boravak i uspješan radni slavljenički dan.
Planirano je i u školi je održano trinaest različitih predavanja s temama koje su učenici sami odabrali a ćiji sadržaj je predmet njihove znatiželje za novim spoznajama izvan nastavnog programa.
Za odabrane teme škola je u dogovoru s uglednim institucijama i uvaženim stručnjacima različitih profila iz svih krajeva Republike Hrvatske dovela slijedeće predavače:
1. DOMOVINSKI RAT; - Dr. Ante Nazor,ravnatelj Hrvatskog memorijalno dokumentacijskog centra Domovinskog rata;
2. RATOVI U SVIJETU; - Dr. Vjenceslav Herout, povjesničar, Daruvar;
3. SPOLNOST I REPRODUKTIVNO ZDRAVLJE; - Prim dr. Tvrtko Kovačević,spec. ginekologije i opstetricije – Županijska bolnica Virovitica;
4. SPOLNE BOLESTI I ZAŠTITA; - Prim dr. Matko Lijić, spec. ginekologije i opstetricije - Garešnica / Dom zdravlja Grubišno Polje;
5. PARANORMALNE POJAVE;- Bernard Cvitković iz Siska, mr. mikrobiologije, Mikrobiološki laboratorij Grubišno Polje;
6. TEORIJA ZAVJERE / NLO; - Jozo Matošević, prof. povijesti, ravnatelj SŠ Bartola Kašića Grubišno Polje;
7. SMAK SVIJETA; - Ana Ivšić, dipl. kateheta, SŠ Bartola Kašića Grubišno Polje;
8. PRIRODNE KATASTROFE; - Monika Vojvodić-Andričević, prof. povijesti SŠ Bartola Kašića Grubišno Polje;
9. OVISNOSTI / DEPRESIJA; - Ornela Malogorski, pedagoginja i psihologinja, Centar za prevenciju ovisnosti i zaštitu javnog zdravlja Bjelovar
10. ZALJUBLJENOST I PREKID VEZE - Nina Plažanin,prof. psihologije SŠ Bartola Kašića Grubišno Polje;
11. TRGOVINA LJUDIMA; - Desa Kolesarić, dipl. oecc., SOS telefon Virovitica;
12. TRAŽENJE ZANIMANJA;- Klara Čačija, savjetnica u Hrvatskom zavodu za zapošljavanje, Područna služba Bjelovar;
13. KAMO NAKON SREDNJE ŠKOLE; - Županijska obrtnička komora Bjelovar;
Josip Đuran, Automario servis i trgovina – autolimar;
Dragutin Puzak, predsjednik Udruženja obrtnika Bjelovar;
Miroslav Tichy, automehaničarski obrt Bjelovar;
Božo Gelo, Termodom Bjelovar (za instalatera grijanja i klimatizacije);
Martina Bogat, ŽOK Bjelovar;
Nakon održanih predavanja i kratkog druženja u školskoj zbornici uz uskusne delicije naših Zadrugara, obilježavanje Dana škole nastavljeno je u Centru za kulturu i informiranje „Dr. Franjo Tuđman“. Tamo je za goste svirao školski glazbeni sastav „Nema smisla“, nastupili su i naši učenici polaznici glazbene škole Brune Bjelinskog Daruvar, te su pogledali predstavu Dramske družine „Smak svijeta“. Na kraju su podijeljena priznanja i nagrade pobjednicima športskih natjecanja upriličenih povodom Dana škole, te priznanja Učeničke zadruge Kockavica, partnerima i donatorima.
Nakon programa učenika u Centaru za kulturu i informiranje, gosti i radnici škole su se uputili u vatrogasni dom gdje je održana evaluacija Dana škole. Dodjeljene su zahvalnice i potvrde predavačima za održana predavanja. Također su dodijeljene i zahvalnice najzaslužnijim školskim donatorima, partnerima i suradnicima bez čije pomoći naša škola ne bi ostvarila sve dosadašnje uspjehe.
Članovi Nastavničkog vijeća i predavači analizirali su rezultate ankete provedene među učenicima nakon odslušanih predavanja. Svaki razred je odslušao tri predavanja, a rezultati ankete su sljedeći:
69 % učenika/ca smatra da su izabrane teme za Dan škole pobudile veći interes nego što su očekivali/le, dok 31 % njih smatra da izabrane teme za Dan šklole nisu pobudile veći interes nego što su očekivali/le ili nisu sigurni.
55 % učenika/ca smatra da su mogli biti aktivnije u pripremi Dana škole i ponuditi više tema i problematike sa kojima se susreće njihova generacija, a 45 % nije sigurno ili smatraju da nisu mogli biti aktivniji u pripremi i provedbi Dana škole.
56 % učenika/ca smatra da će teme koje su slušali više utjecati na njihov profesionalni izbor i veću angažiranost u nastavi, dok njih 44 % smatra da nećebitno utjecati na njihov profesionalni izbor i veću angažiranost u nastavi ili će ih ostaviti ravnodušnima.
87 % učenika /ca smatra da je prema njihovoj prosudbi izbor tema bio vrlo uspješan i uspješan, dok 13 % njih smatra da izbor tema nije u njima pobudio veće zanimanje.
54 % učenika/ca se izjasnilo da je aktivno sudjelovalo u sklopu iznošenja tema te da su dobili povratne informacije o svemu što ih zanima, 24 % učenika /ca smatra da nisu dobili povratne informacije o svemu što ih zanima, dok njih 22 % se nije ni angažiralo.
68 % učenika/ca smatra da bi im školsko gradivo moglo biti interesantnije kada bi se za pojedina područja angažirali vanjski suradnici, 11 % smatra da im školsko gradivo ne bi bilo interesantnije kada bi se za pojedina područja angažirali vanjski suradnici, a njih 21% se izjasnilo da nisu ni razmišljali o tome.
89 % učenika/ca se izjasnilo da im se teme koje su slušali najviše svidjele zbog zanimljivosti predavaća i same teme, a 11 % učenika/ca se izjasnilo da su se dosađivali.
64 % učenika/ca smatra da su obrazovni sadržaji u okviru Dana škole dobro došli za nadopunu znanja iz pojedinih područja, dok njih 36 % nisu sigurni ili smatraju da obrazovni sadržaji u okviru Dana škole nisu dobro došli kao nadopuna znanja.
88 % učenika/ca je zadovoljno organizacijom dana škole, a 12% njih se izjasnilo da nije zadovoljno organizacijom dana škole.
88 % učenika/ca smatra da bi i učenici ostalih škola trebali razgovarti o temama koje su slušali na Dan škole, a njih 12 % smatra da nebi trebali razgovarati o tim temama.
75 % učenika/ca smatra da će stečena znanja na projektu Dana škole u budućnosti češće koristiti u praksi, a njih 25 % smatra da neće.
64 % učenika/ca se izjasnilo da će se za sljedeći Dan škole više angažirati i pridonjeti kvalitetnijem izboru sadržaja, dok se njih 36 % neće angažirati i pridonjeti kvalitetnijem izboru sadržaja.
Učenici/ca su se izjasnili da bi u stručnom dijelu idućeg Dana škole željeli slušati o:
- Spolnim odnosima
- Sportu
- Ljubavi i mladenačkim vezama
Na kraju protokola ravnatelj je pozvao uzvanike i radnike škole na zajednički ručak koji su nam pripremili učenici naše škole pod vodstvom i nadzorom svojih strukovnih učitelja.
Branka Bakić, prof.
Ivana Tadić Novalić, prof.
Odluka za nastavak obrazovanja
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti 2022..pdf
natjecaj sirarski praktikum.pdf
Odluka SO o izboru ponude za samoposluzne aparate.pdf
Javni natjecaj za prodaju radnih strojeva i opreme u vlasnistvu Skole sijecanj 2023.pdf
OBRAZAC PONUDE za kupnju radnih strojeva sijecanj 2023.docx
pravilnik-o-radu-2023.pdf
Pravilnik o radu.pdf
Dopunski rad 22.-23. - NEZAVRSNI RAZREDI.pdf
Poziv-na-testiranje-za-nastavnika-HJ, SOC, ET.docx
Odluka o nastavku obrazovanja 2024 2025.pdf
INFORMACIJE ZA UČENIKE ZAVRŠNIH RAZREDA SREDNJIH ŠKOLA
kako bi omogućili učenicima završnih razreda srednjih škola što bolju informiranost u vezi s upisima na visoka učilišta,objavljujemo poveznicu na stranicu www.studij.hr
Na navedenoj stranici nalaze se detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina.
POZIV UREDA ZA LJUDSKA PRAVA I PRAVA NACIONALNIH MANJINA NA TRENING ZA MLADE ROME I ROMKINJE
Ured za ljudska prava i prava nacionalnih manjina organizira dva treninga za mlade Romkinje i Rome s ciljem izgradnje kompetencija za aktivno sudjelovanje u provedbi Nacionalne strategije za uključivanje Roma.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |