Humanitarna akcija "I ja želim pomoći"
Autor: Administrator , 23. 5. 2014.
NAŠA ŠKOLA PRIKUPLJA POMOĆ
ZA POTREBNE S POPLAVLJENIH PODRUČJA
Motto: "I ja želim pomoći"
IZVOD IZ ZAPISNIKA S 18. SJEDNICE NASTAVNIČKOG VIJEĆA OD 22.SVIBNJA 2014.
„Ad2 - Razmatranje prijedloga i donošenje zaključka Nastavničkog vijeća o pružanju pomoći poplavljenim područjima, načinu prikupljanja i distribuciji prikupljenih sredstava; predlagatelj: Ravnatelj
Nakon verifikacije zapisnika sa 17.sjednice Nastavničkog vijeća ravnatelj otvara drugu točku dnevnog reda i podsjeća nazočne na tragediju i nezamislive štete prouzročene poplavom u Republici Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Srbiji. Izvješćuje Nastavničko vijeće da je već razgovarao s predsjednikom Gradskog društva Crvenoga križa Grubišno Polje od kojega je dobio informaciju da su sva skladišta puna već prikupljene pomoći od građana te da mu je sugerirano da škola pričeka sa svojom akcijom kad se bude upućivao drugi transport humanitarne pomoći u ugrožena područja.
Slijedom rečenog ravnatelj napominje veliku potrebu unesrećenima nakon povratka u svoje opustošene i uništene domove te pokreće inicijativu za prikupljanje pomoći ugroženom stanovništvu. Podsjeća i na brojne apele za prikupljanje pomoći i izdvaja dopis Ministra MZOS, dopis Predsjednice Udruge hrvatskih srednjoškolskih ravnatelja te pozive Strukovne škole Županja, Tehničke škole Županja i Gimnazije Županja koje je školski pedagog i pročitao nazočnima a ravnatelj proslijedio elektronskom poštom svim radnicima škole.
Nakon pročitanih apela ravnatelj daje riječ nazočnima da iznesu svoja mišljenja.
Uslijedila je kraća rasprava iz koje se može zaključiti da su svi nastavnici spremni uključiti se u ovu humanitarnu akcije u koju bi trebalo uključiti i ostale radnike škole kao i učenike.
Ravnatelj podsjeća da nije realno očekivati od naših redovnih učenika da daruju udžbenike jer su oni u tijeku polaganja državne mature a rezultate će znati tek 20. srpnja 2014. Zato predlaže da škola uputi javni poziv putem školske mrežne stranice i Radio Grubišnog Polja svim bivšim učenicima naše gimnazije da sačuvane udžbenike donesu u školu a mi ćemo ih proslijediti na adrese županjskih škola.
Nakon kraće rasprave ravnatelj predlaže zaključak:
-tko želi uplatiti financijska sredstva učinit će to osobno telefonskim pozivom ili uplatom na žiro računa institucija koje se bave prikupljanjem pomoći za poplavom ugrožena područja a školsko stručno osoblje će pripremiti telefonske brojeve i brojeve žiro računa i istaknut ih na oglasne ploče i školsku mrežnu stranicu;
-za prikupljanje materijalnih sredstava određuje se sportska učionica koja je u sklopu školske radionice;
- donirana sredstva će se preuzimati svaki dan od ponedjeljka 26.svibnja 2014. do petka30.svibnja 2014. i to od 7:00 do 8:00 sati i od 11:00 do 12:00 sati kako se ne bi remetio redovan nastavni proces;
-u jutarnjem terminu zaprimanja donacija prioritet se daje učenicima a radnicima škole se preporuča podnevni termin;
-prikupljanje i davanje donacija je dragovoljno te se neće javno objavljivati imena donatora i količina predane donacije pojedinih donatora. O zaprimljenim donacijama će se voditi evidencijska knjiga u koju će se pisati ime i prezime donatora, količina i vrsta donacije s potpisom. Knjiga predstavlja poslovnu tajnu a javno će se objaviti ukupna količina i vrste prikupljene i predane donacije. Evidencijska knjiga je dokument koji će biti podložan unutarnjoj i vanjskoj kontroli i reviziji.
-za dalju distribuciju naše donacije izabrat će se Gradsko društvo Hrvatskog crvenog križa Grubišno Polje za koje smo mišljenja da posredstvom Hrvatskog Crvenog križa najbolje raspolaže informacijom o socijalno potrebnim s poplavljenih područja Republike Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije, bez daljeg našeg ograničenja komu će se naša donacija dodijeliti.
-donirana sredstva će se uz zapisnik predati Predsjedniku Gradskog društva Hrvatskog crvenog križa Grubišno Polje ili njegovim aktivistima koje Predsjednik ovlasti;
-da škola uputi javni poziv putem školske mrežne stranice i Radio Grubišnog Polja svim bivšim učenicima naše gimnazije da sačuvane udžbenike donesu u školu a mi ćemo ih proslijediti na adrese županjskih škola koje će poslužiti njihovim učenicima za uspješnu pripremu polaganja državne mature;
- da ravnatelj sa suradnicima izradi raspored osobnih zaduženja radnika škole za uspješnu provedbu ove humanitarne akcije;
Ravnatelj daje prijedlog zaključaka na raspravu, dopunu ili izmjenu.
Nije bilo rasprave niti novih prijedloga s izmjenama i dopunama.
Pristupa se glasovanju.
Ravnatelj konstatira da je Nastavničko vijeće predložene zaključke usvojilo u cijelosti jednoglasno.“
Zapisničar: Ravnatelj:
Josip Horvat, suradnik PN Jozo Matošević, prof
ZADUŽENJA RADNIKA ŠKOLE I VREMENIK
ZA PROVEDBU HUMANITARNE AKCIJE UGROŽENIM OD POPLAVE
-Za stalne članove povjerenstva koje će preuzimati, sortirati i po svršetku akcije predati donirana sredstva zadužuju se:
- školski domar Ivica Milković kojemU se povjerava ključ skladšta,
-školska knjižničarka Franka Frančešević kojoj se povjerava sravnavanje Evidencijske knjige,
- administrativna i računovodstvena radnica Ankica Dolak Kudelić, kojoj se povjerava čuvanje Evidencijske knjige a koju je dužna nakon svršetka akcije predati školskoj tajnici za arhiviranje.
. povjerenstvo će sredstva donacije preuzimati svaki dan od ponedjeljka 26.svibnja 2014. do petka30.svibnja 2014. i to od 7:00 do 8:00 sati i od 11:00 do 12:00 sati;
-zaduženo povjerenstvo će zaprimiti, razvrstati i evidentirati po vrsti i količini donirana sredstva a donator će se potpisati na evidencijski list.
Organizaciju i prikupljanja pomoći provest će se od ponedjeljka, 26.svibnja 2014. u 7:00 sati na sljedeći način:
Petak, 23. svibnja 2014.
– školski domar s nastavnicima praktične nastave će isprazniti sportsku učionicu koja je u sklopu školske radionice i postaviti improvizirane police za razvrstavanje prikupljenih sredstava;
– administrator školske mrežne stranice će na školskoj mrežnoj stranici otvoriti poseban pretinac za objavljivanje svih obavijesti vezanih za ovu donatorsku akciju pod nazivom I JA ŽELIM POMOĆI.
-školska knjižničarka će napisati obavijest i pročitati Oglasnu knjigu učenicima i radnicima škole o tijeku akcije i rasporedu prikupljanja pomoći područjima ugroženim poplavom; Istu obavijest će u 10:15 čitati putem školske radio postaje svaki radni dan tijekom idućeg tjedna a u dane održavanja ispita državne mature obavijest će se čitati u 8:35 sati.
Raspored prikupljanja pomoći s popisom preporučenih sredstava ispisat će i istaknuti na oglasne ploče za učenike, nastavnike i stručno, administrativno i tehničko osoblje te na školskoj mrežnoj stranici.
-školska tajnica će prikupiti i na vidno mjesto oglasnih ploča istaknuti brojeve telefona i žiro račune na koje radnici škole i učenici mogu osobno donirati sredstva izravno.
-tijekom akcijskog tjedna ravnatelj će dogovoriti s Predsjednikom Gradskog društva Hrvatskog crvenog križa Grubišno Polje vrijeme i način primopredaje zaprimljenih donacija u skladu sa zaključcima Nastavničkog vijeća od 22.svibnja 2014.
. povjerenstvo za provedbu donatorske akcije će sukladno dogovoru ravnatelja i Predsjednika Gradskog društva Hrvatskog crvenog križa Grubišno Polje izvršiti predaju donacije za dalju distribuciju i o rezultatu provedene akcije izvijestiti Nastavničko vijeće, Skup zaposlenika i Vijeće učenika u roku 8 dana od završetka donatorske akcije.
U Grubišnom Polju, 23. svibnja 2014.
Ravnatelj:
Jozo Matošević,prof. v.r.
Odluka za nastavak obrazovanja
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti 2022..pdf
natjecaj sirarski praktikum.pdf
Odluka SO o izboru ponude za samoposluzne aparate.pdf
Javni natjecaj za prodaju radnih strojeva i opreme u vlasnistvu Skole sijecanj 2023.pdf
OBRAZAC PONUDE za kupnju radnih strojeva sijecanj 2023.docx
pravilnik-o-radu-2023.pdf
Pravilnik o radu.pdf
Dopunski rad 22.-23. - NEZAVRSNI RAZREDI.pdf
Poziv-na-testiranje-za-nastavnika-HJ, SOC, ET.docx
Odluka o nastavku obrazovanja 2024 2025.pdf
INFORMACIJE ZA UČENIKE ZAVRŠNIH RAZREDA SREDNJIH ŠKOLA
kako bi omogućili učenicima završnih razreda srednjih škola što bolju informiranost u vezi s upisima na visoka učilišta,objavljujemo poveznicu na stranicu www.studij.hr
Na navedenoj stranici nalaze se detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina.
POZIV UREDA ZA LJUDSKA PRAVA I PRAVA NACIONALNIH MANJINA NA TRENING ZA MLADE ROME I ROMKINJE
Ured za ljudska prava i prava nacionalnih manjina organizira dva treninga za mlade Romkinje i Rome s ciljem izgradnje kompetencija za aktivno sudjelovanje u provedbi Nacionalne strategije za uključivanje Roma.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |