REKONSTRUKCIJA ŠKOLSKE RADIONICE
Autor: Administrator , 7. 12. 2009.
GRUBIŠNO POLJE, 7. prosinca 2009.
Razgovor s ravnateljem Jozom Matoševićem
Imat će mo radionicu kakvu zaslužujemo
Školska radionica izgrađena je 1972. godine i zbog dotrajalosti objekta na njemu je bilo nužno izvršiti znatne građevinske radove.
U dogovoru s nastavnicima praktične nastave osmišljen je program za obnovu i proširenje prostora za svrsishodnije odvijanje praktične nastave.
Prema potrebama gospodarstva Bjelovarsko-bilogorske županije, izraženim željama učenika i njihovih roditelja uvedena su 23 nova programa te je stoga stvorena potreba proširenj prostora za izvođenje praktične nastave.
Projektantska kuća Prostor iz Bjelovara izradila je projekt za pregrađivanje radionica za ručnu obradu i radionice za strojnu obradu, za laboratorijske vježbe elektrotehnike, elektrotehničarske radioničke vježbe, vježbe iz cvjećarstva, građevinske vježbe, vježbe za poljoprivredu, sirarski praktikum i malu športsku dvoranu.
Isprojektirani su i prostori za alatnicu, zbornicu, mušku i žensku svlačionicu te trodjelni sanitarni čvor.
Zbog nestandardno podijeljenih učionica i loše stolarije uočena je znatna potrošnja plina.
Ove godine proveden je javni natječaj Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa i Bjelovarsko-bilogorske županije te je ugovoren veći dio predloženih radova u vrijednosti od oko 700 000 kuna. Do sada je izmijenjena kompletna vanjska stolarija te je izvršeno pregrađivanje radionica za pojedina zanimanja. Pred izvođačima je obveza dorađivanja špaleta oko vanjskih otvora (prozora i vrata), izmještanje starog termogena, odmašćivanje, izravnavanje i premazivanje podnih površina, postavljanje antistatičkog poda u elektrotehničkoj učionici i praktikumu, svlačionicama i zbornici.
Nakon završetka građevinskih radova pristupit će se uvođenju novog centralnog grijanja sa samoregulacijskom temperaturom u radionicama ručne i strojne obrade, a učionice za ostala zanimanja, grijat će radijatori pomoću dva fasadna kombinirana bojlera. Nakon završetka tih radova,ostat će nedovršena vanjska fasada koja nije obuhvaćena ovim novim projektom. Osim Županije i Ministarstva, veliki doprinos dao je i Grad Grubišno Polje kroz partnerski odnos sa školom u projektu „Javni radovi“, čiji su radnici neprekidno prisutni pri privođenju svrsi školskih objekata. Nemjerljiv je i doprinos naših učenika i nastavnika koji u svakoj vrsti posla uvide prostor za adekvatnu vježbu iz svoga djelokruga rada.
Novinarska družina
(Sabrina Kalanjoš i Monika Perković, 2. c)
ž
Odluka za nastavak obrazovanja
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti 2022..pdf
natjecaj sirarski praktikum.pdf
Odluka SO o izboru ponude za samoposluzne aparate.pdf
Javni natjecaj za prodaju radnih strojeva i opreme u vlasnistvu Skole sijecanj 2023.pdf
OBRAZAC PONUDE za kupnju radnih strojeva sijecanj 2023.docx
pravilnik-o-radu-2023.pdf
Pravilnik o radu.pdf
Dopunski rad 22.-23. - NEZAVRSNI RAZREDI.pdf
Poziv-na-testiranje-za-nastavnika-HJ, SOC, ET.docx
Odluka o nastavku obrazovanja 2024 2025.pdf
INFORMACIJE ZA UČENIKE ZAVRŠNIH RAZREDA SREDNJIH ŠKOLA
kako bi omogućili učenicima završnih razreda srednjih škola što bolju informiranost u vezi s upisima na visoka učilišta,objavljujemo poveznicu na stranicu www.studij.hr
Na navedenoj stranici nalaze se detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina.
POZIV UREDA ZA LJUDSKA PRAVA I PRAVA NACIONALNIH MANJINA NA TRENING ZA MLADE ROME I ROMKINJE
Ured za ljudska prava i prava nacionalnih manjina organizira dva treninga za mlade Romkinje i Rome s ciljem izgradnje kompetencija za aktivno sudjelovanje u provedbi Nacionalne strategije za uključivanje Roma.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |