Terenska nastava za učenike osmaše iz okruženja
Autor: Administrator , 16. 3. 2011.
UPOZNAVANJE UČENIKA OSMIH RAZREDA OSNOVNIH ŠKOLA GRUBIŠNOPOLJSKOG OKRUŽENJA S MOGUĆNOSTIMA NASTAVKA ŠKOLOVANJA U GRUBIŠNOM POLJU
OSMAŠI OSNOVNE ŠKOLE IVANA NEPOMUKA JEMERŠIĆA
U POSJETU NAŠOJ ŠKOLI
UPOZNAVANJE UČENIKA OSMIH RAZREDA OSNOVNIH ŠKOLA GRUBIŠNOPOLJSKOG OKRUŽENJA S MOGUĆNOSTIMA NASTAVKA ŠKOLOVANJA U GRUBIŠNOM POLJU
U GRUBIŠNOM POLJU 16.ožujka 2011.
U srijedu,16.ožujka 2011.učenici osmih razreda Osnovne škole Ivana Nepomuka Jemeršića Grubišno Polje posjetili su našu školu u potrazi za informacijama o mogućnostima daljnjeg školovanja u Srednjoj školi Bartola Kašića Grubišno Polje.
Učenici su proveli jedan sat u prostorijama naše škole, školskih radionica, praktikuma, školskih gospodarskih objekata i Vatrogasnog doma gdje se održava praktična nastava ugostitelja.Goste su dočekali nastavnici Ana Saratlija i Ivan Novak, pedagog Ivan Čegec i ravnatelj Jozo Matošević.
Na samom početku učenike i njihove nastavnike pozdravio je ravnatelj Jozo Matošević i izrazio im dobrodošlicu. Nakon pozdravne riječi ravnatelja, učenici su pogledali kratku prezentaciju o školi i nastavnim programima, izvannastavnim aktivnostima i učeničkim postignućima te se upoznali s radom Učeničke zadruge Kockavica.
Učenici su sa nastavnicima obišli prostorije škole i sve specijalizirane radionice gdje su ih u radnom procesu dočekali nastavnici i učenici specijaliziranih programa.
Kratak obilazak završen je posjetom Vatrogasnom domu gdje su goste naše škole pozdravili i uputili u ugostiteljski program nastavnici Ivan Krajačić i Ivan Šoš.
Nakon prezentacije kuhara i konobara učenici su se u pratnji nastavnika vratili na redovnu nastavu u Osnovnu školu Ivana Nepomuka Jemeršića.
Nastavnica Ana Saratlija razgovarala je sa nekoliko učenika o njihovim planovima vezanim uz buduće školovanje.
Učenik Matija Kotaran izrazio je svoju želju da nastavi školovanje u programu Opće gimnazije.
Učenik Edvin Krčma svoju mogućnost daljnjeg obrazovanja vidi u programu Tehničar za računalstvo, dok Nikola Ivanovski u našoj školi nije pronašao program za sebe, te planira upisati program Prometni tehničar u Daruvaru.
Posjetom četri razredna odjela osmaša iz Osnovne škole Ivana Nepomuka Jemeršića Grubišno Polje i pozivom na roditeljski sastanak učenika osmaša s roditeljima u Vatrogasnom domu s ravnateljem i nastavnicima naše škole, završilo je ovogodišnje informiranje učenika osmih razreda grubišnopoljskog okruženja o programima i mogućnostima koje pruža naša škola.
Ana Saratlija, prof.
Odluka za nastavak obrazovanja
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti 2022..pdf
natjecaj sirarski praktikum.pdf
Odluka SO o izboru ponude za samoposluzne aparate.pdf
Javni natjecaj za prodaju radnih strojeva i opreme u vlasnistvu Skole sijecanj 2023.pdf
OBRAZAC PONUDE za kupnju radnih strojeva sijecanj 2023.docx
pravilnik-o-radu-2023.pdf
Pravilnik o radu.pdf
Dopunski rad 22.-23. - NEZAVRSNI RAZREDI.pdf
Poziv-na-testiranje-za-nastavnika-HJ, SOC, ET.docx
Odluka o nastavku obrazovanja 2024 2025.pdf
INFORMACIJE ZA UČENIKE ZAVRŠNIH RAZREDA SREDNJIH ŠKOLA
kako bi omogućili učenicima završnih razreda srednjih škola što bolju informiranost u vezi s upisima na visoka učilišta,objavljujemo poveznicu na stranicu www.studij.hr
Na navedenoj stranici nalaze se detaljne informacije u vezi s postupkom prijava na visoka učilišta, rangiranju, kalendaru s rokovima u postupku prijava, kao i mogućnosti usporedbe studijskih programa i ostvarenim bodovima za upis prethodnih godina.
POZIV UREDA ZA LJUDSKA PRAVA I PRAVA NACIONALNIH MANJINA NA TRENING ZA MLADE ROME I ROMKINJE
Ured za ljudska prava i prava nacionalnih manjina organizira dva treninga za mlade Romkinje i Rome s ciljem izgradnje kompetencija za aktivno sudjelovanje u provedbi Nacionalne strategije za uključivanje Roma.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |