Naslovnica
SUVREMENE NASTAVNE STRATEGIJE U NASTAVI PRIRODOSLOVNOG PODRUČJA I PROVJERA ISHODA UČENJA
Autor: Administrator , 5. 6. 2016.
U organizaciji Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih iz Zagreba i Srednje škole Braća Radić Kaštel Štafilić-Nehaj, 3. lipnja 2016. održan je stručni skup profesora prehrambene struke. Okupilo se tridesetak profesora iz cijele Hrvatske.
- O suvremenim strategijama u nastavi prirodoslovnog područja i metodici nastave strukovnih predmeta zanimljiva predavanja i radionice vodila je je doc. dr. sc. Vesna Kostović-Vranješ sa Filozofskog fakulteta u Splitu.
- O mediteranskim kulturama i prehrambenim proizvodima te njihovom utjecaju na zdravlje, stručno predavanje održala je Marija Rapanić, dipl. ing., prof. mentor iz Srednje škole Braća Radić Kaštel Štafilić-Nehaj.
- Sommelierstvo, zanimanje budućnosti predstavio je prof. Ivica Marasović, dipl. ing., iz Turističko-ugostiteljske škole u Šibeniku
U pauzi stručnog skupa u začinskom vrtu naše škole izveden je igrokaz " Legenda o lovoru" učenika 2.e razreda zanimanja agroturistički tehničar.
S profesoricom Raknom Prnjak na zanimljiv način predstavili su začinske biljke i govorili o njihovoj uporabi.
Nakon toga uslijedio je teži i zahtjevniji radni dio.
- O cjelovitoj kurikularnoj reformi i organizaciju nastave u skladu s ishodima učenja stručni skup izvjestila je viša stručna savjetnica Dragica Vrgoč, dipl. ing., iz Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih Zagreb.
- Kako se provodi provjera ishoda učenja originalno i zorno pokazala je Ružica Budimir, dipl. ing., prof. savjetnik iz Srednje škole Braća Radić Kaštel Štafilić-Nehaj.
- Na stručni skup pozvala je pet "kurikularno osvještenih" učenica iz 3e razreda zanimanja tehničar nutricionist.
U nazočnosti srednjoškolskih profesora, profesorice s fakulteta i više stručne savjetnice učenice Vedrana, Marija, Kristina, Barbara i Nikolina iz biokemije analizirale su vrlo složene biokemijske procese u našem organizmu. - Po ocjeni svih nazočnih pokazale su zavidnu razinu znaja i vještina te zaslužile veliku pohvalu i čestitke.
- Stručno i temeljito pokazale su koje su kognitivne, psihomotoričke i afektivne ishode učenja usvojile i pokazale. Sukladno temeljnom obilježju kurikularnog pristupa da je usmjerenost na rezultate i aktivnost učenika, pokazano je da suvremena nastava s pitanja što i kako radi nastavnik, prelazi na pitanje kako uči i što radi učenik i koje ishode je usvojio.
- Nakon učeničkog izlaganje, kroz radionicu, sudionici stručnog skupa definirali su ishode učenja i postavili cilj nastavne jedinice.
- Nazočnost učenika na ovakvim skupovima pokazala se osvježenjem i povezala terijske postavke kurikuluma sa realnim primjerom iz nastave.
- Da bi se odmorili od kurikuluma i ishoda učenja pobrinula se ravnateljica, profesorica Marija Kezele.
Posjetili smo Muzej grada Kaštela. O kaštelanskom crljenku slušali smo u kušaonici vina gospodina Kovača u Kaštel Sućurcu.
Više u našoj fotogaleriji klikom ovdje.
Ružica Budimir, dipl. ing. prof. savjetnik
Tražilica
Oglasna ploča
Hrvatska danas
VIRTUALNA KNJIŽNICA 2024/25
Razglednica naše škole
Učenička zadruga
Prognoza za Kaštela
Globe projekt
EDIT ICT ŽUPANIJA
E-medica
Kalendar
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |