Projekt RCK_Karubela
Autor: Administrator , 9. 3. 2023.
Predstavljanje UZ „Trišnja“ u svrhu jačanja suradnje sektora turizma i ugostiteljstva sa sektorom prehrambene industrije putem RCK
UZ „Trišnja“ 7.3.2023. u Hotela Amphora u Splitu predstavila je svoje proizvode na bazi rogača sa ciljem jačanja suradnje sektora turizma i ugostiteljstva sa sektorom prehrambene industrije putem RCK.
Mogućnosti predmetne suradnje putem RCK prezentirali su dionici TUŠ-a kao korisnika RCK projekta te partnerskih institucija Sveučilište u Splitu, HGK Županijska komora Split i Srednja škole Braće Radić sa sektorom proizvodnje i prerade.
Učenici i voditelji sekcija UZ Trišnja pripremili su četiri nova proizvoda na bazi rogača pod nazivom Karubela i to: Karubela pločice, Karubela kuglice, Karubela namaz i Karubela krekeri. Recepte za ove proizvode izradile su prof. Petrana Pupić i Anđelka Prlić. Svi proizvodi su nurticionistički izbalansirani, bez glutena i dodanog šećera.
Voditeljica cjelokupnog predstavljanja, Anita Krolo Crvelin sa splitskog Sveučilišnog odjela za stručne studije, prezentirala je uvodni plan razvoja međusektorske suradnje i prikaz mogućnosti umrežavanja proizvodnje i prerade na bazi proizvoda rogač.
Nebojša Božanić, predstavnik Udruge Komiški rogač, predstavio je autohtoni proizvod „Komiški rogač“ s aspekta uzgoja, proizvodnje i prerade.
Dora Vitez sa Sveučilišta u Splitu prezentirala je trenutni postupak registracije naziva proizvoda „Komiški rogač“ oznakom zemljopisnog podrijetla koji na tržište dolazi u 2 oblika: plod i mljeveni. Naglasak predstavljanja proizvoda „Komiški rogač“ jest stvaranje dodane vrijednosti proizvodnje budućih finalnih proizvoda učeničkog inkubatora sastavljenih na bazi autohtone sirovine, odnosno proizvoda „Komiški rogač“ za plasman putem RCK.
Sanja Baković iz HGK Županijske komore Split predstavila je znakove kvalitete HGK: „Hrvatska kvaliteta“ i „Izvorno hrvatsko“ te način podnošenja zahtjeva za dobivanja znakova kvalitete kao dodatnih mogućnosti brendiranja proizvoda na području RH.
Marija Rapanić iz Srednje škole Braća Radić te Karmela Lelas iz TUŠ-a predstavile su finalne proizvode škola, a koji u sebi sadrže rogač.
Također, prezentirali su se i postojeći osmišljeni znakovi vizualnog identiteta rogača od strane učenika TUŠ-a i slogani za rogač poput slogana „Zarogačite u zdrav život“.
Tomislav Nađfej u ulozi voditelja za inovacije TUŠ-a kao korisnika projekta zaključio je predstavljanje mogućnostima plasmana predmetnih proizvoda putem RCK te pozvao sudionike na kušanje proizvoda na bazi rogača.
Fotografije možete pogledati klikom ovdje
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |