preskoči na sadržaj

Srednja škola Buzet

Login

Detektor meteora SŠB

  

Grad Buzet

 

Tražilica
Kalendar
« Listopad 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Lista linkova je prazna
Oglasna ploča
Arhiva dokumenata

Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 6. 2016.

Ukupno: 374497

 

 

B I T N O:


1. Učenik treba doći na ispitno mjesto najmanje 30 minuta prije početka pisanja ispita kada započinje prozivanje i identifikacija učenikaznači najkasnije u 08:30h.

2. Učenik mora odložiti (na određeno mjesto) sve osobne stvari koje nisu dozvoljene za vrijeme pisanja ispita

3.  Pri odlaganju mobilnih uređaja isti se moraju isključiti

4. Učenik na radnom stolu smije imati:

a) osobnu iskaznicu - na desnom rubu stola

b) pribor za pisanje propisan ispitnim katalogom za svaki predmet (kemijska olovka plave ili crne boje, dozvoljeni kalkulator)

c) bočicu s vodom u plastičnoj, prozirnoj ambalaži bez naljepnice

d) ispitne materijale

5. Ako učenik zakasni na ispit manje od 30 minuta, dopušta mu se polaganje ispita.

6. Prvih 30 minuta ispita i posljednjih 15 minuta ispita nikomu nije dopušteno izlaziti iz ispitne prostorije.

7. Ako učenik završi ispit prije isteka vremena predviđenog za njegovo rješavanje, dizanjem ruke će pozvati dežurnog nastavnika koji će spremiti ispitne materijale u sigurnosnu vrećicu za povrat i zalijepiti je. Učenik žurno i u tišini napušta ispitnu prostoriju.

8. Učenik koji je završio cijeli ispit ranije, a poslije vremena dozvoljenog za izlazak iz ispitne prostorije ne smije ometati druge učenike. Na rub stola odlaže ispitne materijale i dizanjem ruku poziva dežurnog nastavnika.

9. Po završetku ispita učenici ostaju sjediti na svojim mjestima dok dežurni nastavnici ne provjere i prikupe sav ispitni materijal.


S R E T N O!                                                                                                                                                                                    Irina Kosanović, koordinator DM

MOLIM UČENIKE DA:

1. paze na rokove prijave i odjave ispita DM,

2. prate rokove dodatnih provjera specifičnih znanja, vještina i sposobnosti koje traži određeni studijski program,

3. paze na rok dostave dokumentacije potrebne za prijavu određenih studijskih programa,

4. kontinuirano prate mrežne stranice www.ncvvo.hr, www.postani-student.hr, www.studij.hr, www.ss-buzet.skole.hr,

5. prate oglasnu ploču škole.


Koordinator DM Irina Kosanović, prof.

 

Da ponovimo bitno...

  1. Za pitanja vezano uz ispite državne mature
    - Info centar  01/4501-899
  2. Za pitanja vezano uz prijavu studijskih programa
    - 01/6274 - 844
  3. Pratiti mrežne stranice visokih učilišta koje želite upisati
    - pronaći ćete detaljnije uvjete za upis na prvu godinu studija te opise studijskih programa, kao i posebne informacije koje se tiču samo toga visokog učilišta
  4. Pri prijavi u sustav NISpVU
    -  učenik je dužan prihvatiti i TAN-om potpisati Opće uvjete prijave ispita DM i studijskih programa
  5. Na poveznici "Moj odabir"
    - otvara se mogućnost prijave do najviše 10 studijskih programa
  6. Studijske programe potrebno je poredati prema vlastitim prioritetima
    - na najviše mjesto liste prioriteta postavlja se najpoželjniji studijski program
  7. Brisanjem odabira studijskog programa
    - ostaju prijavljene razine ispita koje je taj studijski program zahtijevao
  8. Ako se učenik ne želi prijaviti za upis na studijske programe, već samo za polaganje ispita DM
    - na poveznici "Moj odabir" može odabrati samo ispite DM
  9. Raspored pisanja ispita po ispitnim prostorijama
    - biti će objavljen uoči ispita na ispitnome mjestu i na vratima ispitnih prostorija
  10. Ako učenik ne odjavi ispit u propisanome roku (najkasnije 20 dana prije početka ispitnog roka) i ne priloži dokaze o opravdanosti izostanka
    - smatra se da je iskoristio ispitni rok i dužan je platiti naknadu za troškove polaganja ispita
  11. Rezultati ispita DM
    - biti će dostupni na poveznici "Moji rezultati"
  12. Učenik je u sustavu NISpVU dužan provjeriti
    - osobne podatke, ocjene iz srednje škole, rezultate državnih i međunarodnih natjecanja i sve ostale upisane podatke na poveznici "Moji podatci" i ako su točni potvrditi ih putem poveznice "Verificiraj" koja se nalazi ispod podataka

  13. Neka visoka učilišta za prijavu ili upis na određene studijske programe zahtijevaju ispunjavanje određenih preduvjeta ilidodatnih provjera posebnih znanja, vještina i sposobnosti
    - pravodobno se informirati o njima i o datumima održavanja provjera na www.postani-student.hr ili na mrežnim stranicama visokih učilišta

  14. Kontinurano pratiti bodovno stanje
    - od 01.02.2014. moći će se pratiti bodovno stanje (u početku će to biti samo bodovi stečeni na temelju ocjena iz SŠ)

  15. Prigovori učenika (nepravilnost u ocjenjivanju ispita DM)
    - podnijeti pisani prigovor školskom ispitnom povjerenstvu najkasnije 48 sati nakon objave rezultata ispita DM za prigovore na rezultat ili najkasnije 72 sata prije objave konačnih rang lista za prigovore na točnost ostalih podataka

  16. Formiranje liste prioriteta
    - učenik može vidjeti svoj plasman na rang-listi onoga prioriteta pored kojeg piše DA i na prioritetima iznad njega, ne može vidjeti svoj plasman na prioritetima ispod
  17. Nakon formiranja liste prioriteta za svaki se prijavljeni studij može vidjeti
    - koliko je ukupno bodova ostvareno; detaljna struktura bodova; rang prema bodovima; upisna kvota, najbolji izbor tj. studij ili studijska kombinacija najvišeg prioriteta na kojemu bi učenik mogao ostvariti pravo upisa ako drugi kandidati ne promijene svoje liste prioriteta; cjelokupne rang liste; upisni broj koji će biti potreban pri upisu na visoko učilište

  18. Promjena liste prioriteta studijskih programa, učenik može
    - promijeniti prioritete; izbrisati neki studijski program s liste, dodati novi studijski program; odustati od prijave svih studijskih programa

  19. Brisanje studijskih programa
    - učenici se mogu upisati samo na onaj studijski program za koji su u sustavu nakon objave konačnih rang-lista ostvarili pravo upisa (DA) i dobili upisni broj. Dodjelom upisnog broja za određeni studijski program nastaje obveza učenika da se upiše na taj studijski program. Ako učenik ne obriše studijski program do 17. 07. u 11:59h a na njemu ostvari pravo upisa i ne ode ga fizički upisati, tada mu visoko učilište može zaračunati troškove

  20. Studijski program u inozemstvu
    - učenicima koji se žele prijaviti na studijski program u inozemstvu a kojima je za upis potrebna potvrda o ostvarenom broju bodova i mogućem plasmanu na rang-listi nekog studijskog programa, potvrdu će izdati Središnji prijavni ured na temelju podataka iz sustava NISpVU. Ti su učenici dužni prije objave konačnih rang-listi obrisati studijski program na kojemu bi ostvarili pravo upisa, a na kojemu nemaju namjer studirati.

                                                                                                                                                                                     Irina Kosanović, koordinator DM
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Sastanak državna matura - koordinator - maturanti
Autor: Irina Kosanović, 12. 11. 2013.

Sastanak - 14.11. u 14:30h


   Dana 14.11. u 14:30h održat će se sastanak koordinatora DM i učenika završnog razreda. 

Molim učenike da obvezno prisustvuju sastanku i da sa sobom donesu ištampane upute za korištenje NISpVU.

Unaprijed zahvaljujem!


Irina Kosanović, prof.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]

Izgubljene korisničke podatke (PIN, TAN, lozinka) možete dobiti tako da pošaljete SMS poruku  sadržaja OPET s broja mobilnoga telefona zavedenoga u sustavu na broj 66354.

 


Učenici novu lozinku trebaju zatražiti kod administratora u školi.

preskoči na navigaciju