Erasmus+ Task
Među prvima u Europi i jedini u Hrvatskoj, učenici trećeg razreda opće gimnazije Donji Miholjac i njihova profesorica engleskog i njemačkog jezika Kristina Kaučić u veljači su imali priliku sudjelovati u pilotiranju novog online alata za samoprocjenu ključnih vještina. Pilotiranje je dio Task projekta kojeg je u sklopu Erasmus+ programa financirala Europska komisija.
Online alat za samoprocjenu ključnih vještina nastao je kao rezultat strateškog partnerstva u području obrazovanja. Koordinator projekta je IISS Majorana, a osim spomenute škole na projektu su aktivno sudjelovali i Eun Partnership AISBL ( mreža 31 europskog Ministarstva obrazovanja ), Learning Community, Istituto Comprensivo Bozzano, Merkez Ataturk Ortaokulu, College Drouyn i IES Ribeira. Cilj ovog projekta je online alat kao podrška nastavnicima srednjih škola u procjeni učeničkih postignuća u razvijanju ključnih kompetencija potrebnih u današnjem društvu i na tržištu rada. Alat se temelji na izvođenju zadataka koji su autentični i utemeljeni u svakodnevnim situacijama. Rješavajući zadatke, učenici primijenjuju stečena znanja i vještine, ali također i uče. Ovakva vrsta zadataka zahtijeva od učenika analizirati, sintetizirati i primijeniti znanje. Zadatkom se provjerava može li učenik i u kojoj mjeri samostalno izvesti zadatak i može li prikupiti valjane dokaze koje ulaže u svoj portfolio. Koristeći ovaj alat, učenici preuzimaju aktivnu ulogu u procjeni vlastitog znanja i vještina, te uz pomoć nastavnika i sugestije samog alata razvija strategiju daljnjeg učenja i razvijanja vještina. Uloga nastavnika nije zanemariva. Nastavnik potiče učenike, prikuplja dokaze, promatra, procjenjuje i daje povratnu informaciju učeniku. Alat trenutačno nudi mogućnost samoprocjene u tri ključne vještine, a to su digitalne, vještine u stranom i materinjem jeziku. Kako je alat još u fazi dorade, dostupan je samo na jezicima partnera na projektu, a to su engleski, francuski, španjolski, talijanski i turski.
Učenici 3.OG-a i njihova profesorica Kristina Kaučić pilotirali su alat na engleskom jeziku i procijenili svoje znanje i vještine u stranom jeziku. Pilotiranju je prethodila online obuka nastavnika. Nastavnici su prvo sami isprobali ovaj alat, a nakon toga su morali napisati izvješće u kojemu su morali argumentirano navesti prednosti i nedostatke ovog alata te predložiti mjere za poboljšanje istog. Uslijedilo je nekoliko webinara podrške nastavnicima te samo pilotiranje u razredu i naravno, novo izvješće utemeljeno na iskustvima učenika. Alat bi trebao postati dostupan svima nakog završetka ovog projekta u kolovozu 2017. godine.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |