Cilj je pilot projekta aktivno uključiti učenike u radionicu u kojoj će se upoznati sa novim modulom Menadžment u agroturizmu . Važno je bilo osposobiti učenike za samostalno savladavanje svih radnih zadataka i procesa u poslovnoj organizaciji i davanje prijedloga za rješavanje problema i planiranje daljnje strategije poslovanja i razvoja obiteljskog gospodarstva. Učenici su putem projektnih zadataka mogli bolje razumjeti uvjete koji vladaju u tržišnom gospodarstvu i tako bili u prigodi razviti osobnu kreativnost i inicijativnost važnu za poticanje poduzetničkog duha i interes za samostalno vođenje i obavljanje posla u stvarnome poslovnom svijetu. Pilot projekt se temelji na povezivanju teorije i prakse kako bi učenici dobili bolji uvid u razlike između teorijske osnove i stvarnog poslovanja..
Za provedbu pilot projekta izrađen je plan pilotiranja i evaluacijski upitnik za učenike čime se ocjenjuje usvojenost očekivanih ishoda učenja definiranih kroz novi modul u okviru predmeta Praktična nastava. Prema izvedbenom programu modula realiziraju se određene vježbe u okviru planiranih sati, a što obuhvaća obradu novog nastavnog sadržaja i praktične vježbe kroz istraživanje problemske situacije, raspravu, argumentiranje i prezentaciju rezultata.
Evo što je o pilot projektu rekla učenica 3. razreda: „ Drago mi je što sam doprinijela provedbi pilotiranja. Potaklo me je na razmišljanje o agroturističkom poduzetništvu i planiranju vlastite budućnosti u tom području.“


