« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Tjedan ponavljanja i planiranja rada
Dragi učenici i roditelji!
Pred nama je tjedan ponavljanja i planiranja rada.
Aktivnosti učenika usmjerene su na ponavljanje i rješavanje eventualnih zaostataka. Učenici ne bi trebali tijekom tjedna dobivati nove zadatke od svojih nastavnika. Nastavnici analiziraju aktivnost učenika tijekom prethodnih tjedana nastave na daljinu te će učenici dobiti povratnu informaciju je li njihova aktivnost bila u skladu s očekivanjima ili bi je trebalo unaprijediti.
Kako bi učenici usvojili kompetencije potrebne za život u 21. stojeću, potrebno je da budu aktivni u procesu učenja, da su u stanju sami upravljati svojim učenjem (samoregulacija) i razvijati svijest o tome koliko znaju i što još trebaju napraviti da stvarno postignu zadane ishode učenja (metakognicija). Aktivan je učenik onaj koji preuzima inicijativu, teži samostalnosti i potiče druge na učenje.
Roditeljska je uloga poticati dijete da samostalno odrađuje sve zadatke i ohrabriti ga da se za sve nejasnoće obrati nastavniku. Odgovornost je roditelja da pomognu djetetu – ali ne i raditi umjesto njega. Iako je razumljivo nastojanje roditelja da učenici postignu bolje rezultate, a time i ocjene, pomoć roditelja ne smije prijeći u pisanje zadaća umjesto učenika, izradu radova koji učenici trebaju samostalno napraviti ili pritisak na učenike i nastavnike vezano uz bolje ocjene. Roditelji koji prelaze u pomoć koja to nije, štete razvoju odgovornosti i samostalnosti kod djece i umanjuju njihove šanse za samostalno snalaženje u procesu cjeloživotnog učenja i svakodnevnog rješavanja problema. Roditelji su ti koji moraju odgajati svoju djecu da ne varaju, ne prepisuju i da cijene rad, kako svoj, tako i tuđi.
Pritom roditelji trebaju surađivati s nastavnicima i stručnim suradnicima da bi osigurali opću dobrobit svoje djece, poticali ih na učenje, na istraživanje i dobru organizaciju vremena tijekom nastave na daljinu.
Nakon tjedna ponavljanja, slijedi nam tjedan vrednovanja i ocjenjivanja učenika. Vrednujemo zato da bismo učeniku dali povratnu informaciju o tome je li ostvario odgojno-obrazovne ishode, ali i kako će poboljšati svoje učenje.
Stoga učenici, iskoristite ovaj tjedan kako bi svladali gradivo, riješili zaostatke, dobili povratne informacije o dosadašnjim radovima i bili spremni za vrednovanja koja vas očekuju.
U prilog stavljam neke od metoda koje vam mogu pomoći prilikom organizacije i učenja.
Želim Vam puno zdravlja i novih znanja!
Sanja Ajman Filipčić, pedagoginja
Konavoska 2
10110 Zagreb
01/3666-114
skola@ss-elektrotehnicka-zg.skole.hr
OIB: 96726537623
IBAN: HR0723600001101225433