« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Comenius seminar «Multimedia and Inteactivity in E-learning»
Od 2009. godine djelatnici u obrazovnim ustanovama imaju priliku sudjelovati na međunarodnim seminarima koje u sklopu Comenius projekta financira Europska Unija. Potrebno je nakon raspisanog natječaja odabrati seminar, popuniti obrazac prijave, kontaktirati organizatora seminara i obrazložiti zašto je taj seminar važan za ustanovu i djelatnika.
(Sve potrebne informacije moguće je naći na: http://www.mobilnost.hr/). Nakon toga nadležna agencija zaprima prijave i neke se prijave odobre (naravno da sam jako sretan što je moja prijava bila među odobrenim).
Tijekom studenog (2.11. – 7.11.) sam imao priliku sudjelovati na tečaju „Multimedia and Inteactivity in E-learning“ koji je bio organiziran u Wiener Neustadt-u / Bečkom Novom Mjestu u Austriji. Bio sam jedini sudionik iz Hrvatske, a kolegice i kolege došli su iz Rumunjske, Grčke, Italije, Turske i Austrije. Putovao sam vlakom direktnom linijom Zagreb – Beč. Na tečaju sam svaki dan proveo barem pet sati, a tečaj je bio koncipiran tako da smo upoznali alate za kreiranje e-learning materijala i sa njima radili na pripremljenim zadacima. Tjedni raspored rada bio je:
Ponedjeljak – putovanje, upoznavanje sudionika tečaja
Utorak – Uvodne informacije o načinu rada i učenja tijekom tečaja
E-learning: pedagoške, metodičke i tehnološke karakteristike (pregled)
Osnove multimedije (teorijski uvod)
Analiza vrsta slika (jpeg, png, gif i ostale vrste) i analiza vrsta animacija (gif, flash),
Srijeda – izrada jednostavnih animacija. Osnove interaktivnosti i dodavanje interaktivnih elemenata. Praktičan rad uz vodstvo tutora (alati Photo Story3, moodle moduli).
Četvrtak – video materijali i animacije napravljene tehnikom frame-a (I dio)
Planiranje strategije, strukture i koncepta e-learning nastavne cjeline (u teoriji i primjeru)
Praktičan rad uz vodstvo tutora (alat eXe).
Petak – animacije napravljene tehnikom frame-a (II dio). Strategija interakcije. Razvoj interaktivnog elementa (upotrebom flash-a i action scripta).
Sastavljanje interaktivne nastavne cjeline (alati flash, Audicity, moodle moduli)
Subota – Praktičan rad. Subota poslijepodne / nedjelja – povratak kući.
Tečaj mogu preporučiti svima koji se žele baviti multimedijom i interaktivnošću u izradi e-learning nastavnih cjelina. Obogatio sam svoje znanje i kompetencije.
Voditelj tečaja gospodin
Sa kolegicama i kolegama sam uspostavio korektan odnos, zajedno smo nakon nastave dva puta posjetili znamenitosti Beča (Hofburg, centar grada, Schönbrunn). Slobodno vrijemo provodili smo zajedno družeći se, razgovarajući i pomažući si međusobno. Redovito komuniciramo kolaboracijskim alatima.
Obišao sam sve znamenitosti Wiener Neustadt-a, među kojima je za nas Hrvate najznačajnija katedrala ispred koje su 30. travnja 1671. pogubljeni i sahranjeni grof, ban i vojskovođa Petar Zrinski i plemić, ratnik i pjesnik Fran Krsto Frankopan.
U manjim i siromašnijim državama teško je djelatnicima u školi doći do kvalitetne edukacije koju ustanova može financirati.
Zato se zahvaljujem što mi je program mobilnosti omogućio kvalitetan tečaj, upoznavanje načina rada u europskim državama, nova poznanstva i kontakte, popravljanje jezičnih znanja i vještina, te upoznavanje Bečkog Novog Mjesta i Beča.
Zahvalio bih se i ravnatelju svoje ustanove, prof. Ivo Klariću, jer je odobrio i podržao moju prijavu.
Napravio sam i nekoliko fotografija koje sam multimedijski obradio sa alatima koje smo koristili na seminaru.
Renato Matejaš, prof.
Wiener Neustadt / Bečko Novo Mjesto |
Wien / Beč |
Konavoska 2
10110 Zagreb
01/3666-114
skola@ss-elektrotehnicka-zg.skole.hr
OIB: 96726537623
IBAN: HR0723600001101225433