« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-ELEKTROTEHNIČAR
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-KOMERCIJALIST
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA RAČUNALSTVO
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA MEHATRONIKU
UPUTE ZA IZRADU:
Upute za pisanje završnog rada
POPIS TEMA:
ELEKTRO SMJER:
KOMERCIJALNI SMJER:
VREMENIK IZRADE
RASPORED OBRANE
POVJERENSTVO ZA OBRANU
Učenici Tehničke škole Slavonski Brod, Elektrotehničke i ekonomske škole Nova Gradiška i Tehničke škole Karlovac na praksi u Sevilli
Učenici naše škole u sklopu projekta Erasmus+ Kompas trenutno sudjeluju na mobilnosti u Sloveniji kod partnerske organizacije SMC gdje su na stručnoj praksi. Obavljanjem stručne prakse u inozemstvu doprinosi se povećanju zapošljivosti učenika sudionika, stjecanje i priznavanje kompetencija. Učenici će povećati svoja znanja iz područja pneumatike, elektrotehnike, robotike, ind. automatike gdje će imati priliku razviti svoju inovativnost i vještinu koja će im biti podloga za nastavak školovanja odnosno zapošljavanje.
Tekst i slike: Marijan Vuk
Novim Erasmus+ projektom „Compass for Progress and Excellence“ (u daljnjem tekstu: Kompas), u kojem Tehnička škola Slavonski Brod ima ulogu koordinatora Nacionalnog konzorcija, izabrano je 48 od planiranih 66 učenika koji će stručnu praksu obavljati u poduzećima i školama u Austriji, Španjolskoj i Sloveniji. Ostale učenike očekuje proces odabira u siječnju 2019. i to za stručnu praksu u Irsku i Finsku dok je stručna praksa u trajanju od dva mjeseca u Njemačkoj već provedena.
Nacionalni konzorciji projekta „Kompas“, čija provedba traje 20 mjeseci, čine Tehnička škola Slavonski Brod, Elektrotehnička i ekonomska škola Nova Gradiška te Tehnička škola Karlovac. Ukupna vrijednost projekta je 198.179,00 EU.
Strukovne škole uključene u projekt „Kompas“ već niz godina prepoznaju da jedino zajedničkom suradnjom i inovativnim pristupom prema postojećim programima mogu potaknuti nužne promjene u strukovnom obrazovanju.
Projektom „Kompas“ želimo unaprijediti ključne kompetencije i vještine naših učenika u odnosu na njihovu važnost za tržište rada u smislu obavljanja stručne prakse u strukovnim školama i tvrtkama u EU.
Učenici će povećati svoja znanja iz područja pneumatike, održive gradnje, cestovnog prometa, logistike i špedicije, strojarstva, elektrotehnike, robotike i industrijske automatike gdje će imati priliku razviti svoju inovativnost i vještine koje će im biti podloga za nastavak školovanja odnosno zapošljavanja.
Osim učenika, u projektu „Kompas“, sudjeluje 6 osoba u pratnji učenika, 6 sudionika nastavnog i nenastavnog osoblja u mobilnosti na Maltu u programima Inovacije i poduzetništvo i Održivi razvoj te 2 nastavnika u aktivnosti poučavanja iz područja Elektrotehnike i Mehatronike koje će se održati u Sloveniji.
Tekst pripremila: Jadranka Junačko, dipl.knjiž.
U tablicama su prikazani rezultati učenika koji su se prijavili za sudjelovanje u mobilnostima projekta Kompas.
Razredna vijeća i Nastavnička vijeća članica nacionalnog konzorcija Erasmus+ projekta Kompas potvrdila su sudjelovanje učenika u mobilnostima Erasmus+ projekta Kompas.
Učenici koji su odabrani za sudjelovanje označeni su podebljanim slovima.
Učenici koji su rezerva imaju pravo sudjelovanja na pripremnim aktivnostima.
Učenici su prilikom prijave za sudjelovanje sami kreirali šifre pod kojima će rezultati biti objavljeni.
Kompas popis sudionika mobilnosti-šifre
Naziv projekta: Compass for Progress and Excellence
Akronim: Kompas
Program: Erasmus+
Tip aktivnosti: Ključna aktivnost 1 (KA 1) Mobilnost u svrhu učenja za pojedince
Trajanje projekta: 20 mjeseci
Broj projekta: 2018-1-HR01-KA102-047188
Vrijednost projekta: 198.179,00 EU
Koordinator nacionalnog konzorcija: Tehnička škola Slavonski Brod
Članice nacionalnog konzorcija:
Partneri u projektu:
Strukovne škole uključene u projekt „Compass for Progress and Excellence“ već niz godina prepoznaju da jedino zajedničkom suradnjom i inovativnim pristupom prema postojećim programima mogu potaknuti nužne promjene u strukovnom obrazovanju. S tim ciljem članice NK suglasne su u osmišljavanju strategije razvoja novih i učinkovitih školskih kurikuluma strukovnog obrazovanja kako bi strukovne škole postale imperativ kvalitete u obrazovnom sustavu i na tržištu rada i obrazovanja EU.
Škole NK uočile su da te navedene potrebe nisu ostvarive u planovima i programima rada unutar strukovnoga obrazovanja jer kroz redovni sustav ne potiču razvoj poduzetništva, inovacija te održivog razvoja. Rješavanje ovih potreba moguće je kroz uvođenje/modernizaciju sadržaja ili aktivnosti kojima bi se učenike potaknulo na razvoj upravo tih vještina koje su ključne za aktivno i konkurentno sudjelovanje na tržištu.
Ciljevi projekta Kompas:
Ključne aktivnosti:
U projektu Kompas sudjeluje 66 učenika, 6 osoba u pratnji učenika, 6 sudionika nastavnog i nenastavnog osoblja te 2 nastavnika u aktivnosti poučavanja i to u sljedećim programima mobilnosti:
Mobilnosti učenika:
Mobilnosti nastavnika:
Ishodi projekta:
Projektom Kompas, u okviru osposobljavanja nastavnog i nenastavnog osoblja NK, želimo potaknuti promjene i osmisliti nove inovativne kurikulume koje odgovaraju potrebama tržišta rada. Nastavno i nenastavno osoblje su pokretači i motivatori promjena koji poboljšanjem svojih kompetencija i poticanjem cjeloživotnog učenja mogu stvoriti podlogu za nužne promjene.
Projektom Kompas u okviru mobilnosti osoblja omogućavamo nastavnicima NK poučavanje kod partnerskog pružatelja strukovnog obrazovanja i osposobljavanja u inozemstvu iz područja elektropneumatike i robotike čime se odgovara na njihove izražene potrebe.
Projektom Kompas želimo unaprijediti ključne kompetencije i vještine naših učenika u odnosu na njihovu važnost za tržište rada u smisli obavljanja stručne prakse u strukovnim školama i tvrtkama u EU. Škole članice NK su opremljena slabim tehničkim kapacitetima u pojedinim područjima koji su vrlo važnim za nastup na tržištu rada. To stvara prepreku odvijanja stručne prakse na primjeren način i samim time ostvarenje punog potencijala učenika.