« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-ELEKTROTEHNIČAR
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-KOMERCIJALIST
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA RAČUNALSTVO
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA MEHATRONIKU
UPUTE ZA IZRADU:
Upute za pisanje završnog rada
POPIS TEMA:
ELEKTRO SMJER:
KOMERCIJALNI SMJER:
VREMENIK IZRADE
RASPORED OBRANE
POVJERENSTVO ZA OBRANU
„ZAMIJENIMO ULOGE“ –predavači su bili učenici 4.k razreda . Istovremeno su se u četiri razreda odvijala četiri predavanja (09:55-10:40h).
Teme i predavači:
1) Žene poduzetnice RH,BiH i Srbija (Rafajac Valentina i Jelena Rajković,4.k)
Žena u prošlosti i žena danas bile su glavne smjernice ovog predavanja. Žena kao nježniji spol bila je zadužena za brigu o djeci i domaćinstvu,dok su muškarci ,kao glave obitelji, radili i pridonosili prihode obitelji. Naime,sufražetkinje su žene pripadnice pokreta za jednako pravo glasa muškaraca i žena, odnosno zaslužne su za uvođenje ženskog prava glasa. Od tada pa sve do danas stanje se dosta promijenilo. Žena postaje i poduzetnica te kao takva ostvaruje mnogobrojne odlične rezultate. „ŽENA SI ,MOŽEŠ SVE!
-RH:Lada Fiorio Teceschi
Ljerka Puljić
Dragana Ljubojević Grgec
Marina Orsag
-BiH:Elizabeta Josipović
Besima Borić
-Srbija:Fahreta Jahić Živojinović
Dragana Mirković
Milka Forcan
Draginja Đurić
2) Australia ili Hrvatska? (Vukadinović Natasha,4.k-predavanje na eng.jeziku)
Učenica Natasha rodom je iz Australije,kako kaže,u Hrvatsku je doselila 2008.Predstavila nam je život i običaje naroda u Australiji te ih usporedila s hrvatskim običajima …Naglasila je da Australija jako cijeni škole te da postoji 35 državnih i 2 privatna fakulteta;škola je obavezna…
3) Koje je boje novac?(Andrašić Ana i Relković Robert)
Proizvodi poput Eurocrema i Munchmallowa potječu iz Srbije i baš iz tog razloga nekolicina ljudi ne žele ih konzumirati. Najpoznatija nam globalna tvrtka Coca-Colada prilagođava se tržištu,ali je neki narodi, npr. muslimani ne žele ; premeću, iskrivljuju slova da bi pokazali da je to sotonistička tvrtka, iz razloga jer su Amerikanci napali Palestince, no normalni muslimani je konzumiraju. Ovo su samo neki od primjera kako određeni proizvode utječu na potrošače…
4)Zaraditi prvi milijun za sebe ili za šefa?(Bešlić Tanja i Begović Irena )
Predstavljanje i postavljanje četiri pitanja o spremnosti zarađivanja; što mislimo je li bolje zaraditi za sebe ili za šefa,; prednosti (sam svoj gazda, obiteljsko gospodarstvo…), nedostatci (manje slobodnog vremena, rizik…) . Imenovane su neke osobe koji su radile za šefa ,a sad su sam svoj šef ,zatim su učenici sudjelovali u kvizu u kojem su ponuđene situacije i odgovori te kao ishod kviza, okarakterizirani su određenim tipom poduzetnika na temelju najviše zaokruženih odgovora.
Zaključak: Sami biramo želimo li raditi za šefa ili za sebe!
Izabrane teme bile su izuzetno zanimljive ,a učenici predavači su svoje zadatke obavili kao pravi profesori!