« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-ELEKTROTEHNIČAR
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-KOMERCIJALIST
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA RAČUNALSTVO
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA MEHATRONIKU
UPUTE ZA IZRADU:
Upute za pisanje završnog rada
POPIS TEMA:
ELEKTRO SMJER:
KOMERCIJALNI SMJER:
VREMENIK IZRADE
RASPORED OBRANE
POVJERENSTVO ZA OBRANU
Kao i svake godine, učenici komercijalnog smjera obilježavaju Globalni tjedan poduzetništva. Tjedan počinje sajmom vježbeničkih tvrtki na kojem će vježbeničke tvrtke prikazati kako treba izgledati ured i vježbati poslovni razgovor. Na kraju dana bit će ocjenjen njihov rad. Sutra 13.11. 2012. učenici će zajedno sa ravnateljicom pripremiti predavanje o zdravoj hrani i pravilnoj prehrani. U srijedu nam dolazi gošća magistrica Ljiljana Lukačević i ona će govoriti o psihološkim aspektima ovisnosti o hrani i utjecaju reklama velikih tvrtki na to što jedemo. U četvrtak 15.11. pripremamo debatu u kojoj sudjeluje 12 učenika prema vlastitom izboru.Teza debate bit će: "Reklame velikih tvrtki utječu na to što jedemo". Očekujemo dobru raspravu i kvalitetne argumente za i protiv ove teze. U petak 16.11. završavamo tjedan poduzetništva objavljujući rezultate natječaja za najbolju prezentaciju vježbeničke tvrtke.. ...
1. dan
Sajam vježbeničke tvrtke i poslovni razgovor prema zadanim kriterijima. Na kraju dana prof. Gajski Berić ocjenila je uspješnost obavljanja zadanih poslova.
2. dan
Predavanje: Zdrava prehrana-predavačice su bile Marija Kaurin i Dajana Pavleka, učenice 4k razreda. Osim zaniljivog predavanja imali smo prigodu i kušati zdravu hranu.
3. dan Gost predavač bila je magistrica kliničke psihologije Ljiljana Lukačević. Održala je interaktivno predavanje o psihološki aspektima reklama i pojasnila nam kako reklame utječu na nas i koliko to može biti opasno.
4. dan
Debata: "Reklame velikih tvrtki utječu na to što jedemo (da nili ne)" bila je vrlo uspješna i sa dobrim argumentima. Pobjedila je negacijska skupina jer je imala jasne argumente i bolje ih je branila.
5. dan
Prezentacije vježbeničkih tvrtki- natječaj za najbolju prezentaciju bio je objavljen prošli tjedan. Četiri tvrtke predale su svoje uratke: Solis, Eco-trick, Bazinga, Libertas.
Najuspješnija u prezentiranju svog rada bila je tvrtka Eco-trick i oni su dobili usb stick za poklon i pomoć u radu.
Na kraju tjedna svi sudionici su ispunili evaluacijski listić u kojem će biti vidljivo jesu li bili zadovoljni radom i predavačima. Također očekujemo prijedloge za iduću godinu kako bi ovakav oblik nastave bio što korisniji svima i pomogao im da se lakše povežu sa svijetom rada. Rezultate evaluacije objavit ćemo idući tjedan.