« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-ELEKTROTEHNIČAR
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-KOMERCIJALIST
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA RAČUNALSTVO
DNEVNIK RADA STRUČNE PRAKSE-TEHNIČAR ZA MEHATRONIKU
UPUTE ZA IZRADU:
Upute za pisanje završnog rada
POPIS TEMA:
ELEKTRO SMJER:
KOMERCIJALNI SMJER:
VREMENIK IZRADE
RASPORED OBRANE
POVJERENSTVO ZA OBRANU
Povodom Dana ljudskih prava i Mjeseca borbe protiv ovisnosti 10. prosinca 2018. godine u Elektrotehničkoj i ekonomskoj školi održan je okrugli stol na temu „ Zauzmi se za sebe - cijeni drugoga“
Sudionici okruglog stola bili su predstavnici Vijeća učenika, članovi debatnog kluba i volonteri Elektrotehničke i ekonomske škole. Gosti sudionici okruglog stola bili su predstavnici struke i predstavnici Udruge „Pozitiva“: Ljiljana Lukačević, spec. kliničke psihologije, Helena Kudra, pedagoginja Osnovne škole Ljudevita Gaja, Mirela Brlić-Trnka, pedagoginja Industrijsko-obrtničke škole, Nada Velić, djelatnica Industrijsko-obrtničke škole.
Sudionike je pozdravila ravnateljica škole Sanja Müller-Zoričić te moderatorica i organizatorica okruglog stola Mira Linjaković, pedagoginja Elektrotehničke i ekonomske škole. Na okruglom stolu također je sudjelovala i profesorica Sara Stuburić, voditeljica debatnog kluba.
Za motivaciju i poticaj za raspravu, sudionici su pogledali animirani film, a potom je krenula vrlo plodna rasprava u kojoj je bilo mnogo primjera iz svakodnevnog života učenika.
Neke od teza u raspravi bile su sljedeće:
1. Često kažemo da, a mislimo ne
2. Navika povlačenja nasuprot navike zauzimanja za sebe
3. Zakon uzajamnosti ( kako se ne bismo osjećali iskorišteno)
4. Pozitivno govoriti o sebi, a da nam pri tome ne bude nelagodno
5. Dati do znanja koje su naše osobne granice
Učenici su pokazali interes za takav oblik razmjene mišljenja, aktivno su sudjelovali i stručnjacima pokazali koliko su svjesni važnosti zauzimanja za sebe. Struka je pojasnila da je zauzimanje za sebe zapravo asertivnost i pohvalili su nastojanje da se u školi razvija i njeguje upravo takav oblik komunikacije.
Nakon okruglog stola, rodila se ideja da se ponovo sastanemo u nekoj drugoj školi i sa nekom drugom temom. Bilo je to ugodno iskustvo za sve sudionike, a učenici će moći primijeniti takav način rasprave o temi i u svojim razredima.
Tekst: Mira Linjaković
Fotografije: Mira Linjaković